Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: پرداخت بودجه ۱۵۰ درصدی به فدراسیون کاراته به خاطر نتایج درخشان این رشته است و امیدوارم شاهد درخشش کاراته در المپیک باشیم. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نخستین تمرین تیم ملی کاراته برای حضور در کاراته وان اتریش عصر امروز (شنبه) با حضور مهدی علی‌نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته، محسن خمارلو، نایب رئیس فدراسیون کاراته و اعضای تیم‌های آقایان و بانوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی علی‌نژاد در جمع ملی‌پوشان با تبریک به بهمن عسگری بابت کسب نخستین سهمیه المپیک کاراته ایران اظهار داشت: امیدوارم با تداوم روند خوب کاراته در نهایت سهمیه‌های کامل را در دو بخش آقایان و بانوان کسب کنیم و در المپیک نیز به نتایج خوبی برسیم. خودم را جزو خانواده ورزش‌‌های رزمی می‌دانم و از گذشته همواره پیگیر نتایج این رشته بودم.

وی تصریح کرد: کاراته گل سرسبد ورزش ایران بوده و همیشه برای ورزش ایران درخشیده است. در بحث‌های اخلاقی نیز همیشه این رشته سرآمد بوده است و حالا برای اولین بار در المپیک حاضر می‌شود و این بهترین فرصت برای کاراته ایران است تا به‌عنوان قدرت برتر جهان در بزرگ‌ترین آوردگاه و میدان ورزش جهان درخشش داشته باشد.

علی‌نژاد با تأکید بر حمایت‌های وزارت ورزش از کاراته گفت: وزارت ورزش تا امروز 150 درصد بودجه کاراته را پرداخت کرده است و نه تنها صد درصد بودجه کاراته را واریز کردیم، بلکه 50 درصد نیز از بودجه مصوب پرداختی بیشتر داشتیم. این بیشترین پرداخت در بین فدراسیون‌های ورزشی است، چرا که پرداخت به بقیه فدراسیون‌ها 50 درصد انجام شده و این یعنی کاراته حدود دو برابر بیشتر از سایر فدراسیون‌ها بودجه خود را گرفته است‌. این اتفاق نیز به خاطر نتایج درخشان کاراته است و امیدوارم شاهد درخشش کاراته در المپیک باشیم.

در ادامه سیدحسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته با تشکر از حمایت‌های وزارت ورزش عنوان کرد: در روزهای حساس فعلی چند موضوع دغدغه ملی‌پوشان کاراته کشور است. هنوز بحث استخدام بچه‌ها حل نشده و حقوق نفرات مدال‌آور در بازی‌های آسیایی جاکارتا از سوی صندوق حمایت از قهرمانان هنوز پرداخت نشده است.

علی نژاد در این خصوص گفت: مشکل استخدام سجاد گنج‌زاده را پیگیری کردم و فقط بحث گزینش آن مانده است. موضوع انتقال پورشیب از شهرستان ایلام به تهران نیز حل خواهد شد. درباره بحث حقوق از صندوق قهرمانان نیز حتما با آقای ابطحی صحبت می‌کنم.

ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های وزارت ورزش، خواستار پرداخت پاداش عقب افتاده ورزشکاران شد و گفت: ما زحمات زیادی کشیدیم و در مسابقات ورلد گیمز پنج فینالیست داشتیم، اما هنوز پاداش آن را نگرفتیم.

علی‌نژاد در پاسخ گفت: اگر آیین نامه وورلد گیمز برای اهدای پاداش پابرجا بماند،  پرداخت می‌کنیم، درغیر اینصورت نمی‌توانیم پاداشی پرداخت کنیم.

حمیده عباسعلی عضو تیم ملی کاراته بانوان نیز گفت: بچه‌ها یک سال است با همه توان تلاش می‌کنند و امیدوارم در دو رویداد باقیمانده نیز بهترین نتیجه و سهمیه‌های المپیک را کسب کنیم.

دنیا به کاراته ایران احترام می‌گزارد

 

انتهای پیام/

R1434/P1015145/S3,30/CT11 واژه های کاربردی مرتبط کاراته مهدی علی‌نژاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاراته مهدی علی نژاد کاراته مهدی علی نژاد فدراسیون کاراته وزارت ورزش علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است

نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل حساسیت‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر کارگروهی تشکیل شده است تا مسابقات آتی را از همه جهات به دقت نظارت و بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی محمد نبی در پاسخ به اینکه فدراسیون فوتبال برای مدیریت حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر چه تدبیری اندیشیده است، اظهار کرد: ۲۴ هفته از رقابت‌های لیگ امسال را پشت سر گذاشتیم و به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم. در بالای جدول رقابت سختی بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد. به دلیل همین حساسیت‌ها، جلساتی را در فدراسیون برگزار کردیم که طی آن کارگروهی تعیین شد تا همه مسابقات هفته‌های پایانی را با دقت نظارت و بررسی کند و مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: این کارگروه از همه جهات مسابقات هفته‌های پایانی را نظارت خواهد کرد و تمام بازی‌ها به دقت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. تیم‌ها در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال درباره واگذاری تیم‌های بزرگ پایتخت اضافه کرد: بخش خصوصی با مطالعه و تجزیه و تحلیل خاص خود وارد عرصه ورزش می‌شود و همه موارد و شرایط را پیش از ورود، ارزیابی کرده است چراکه باید به اهدافش برسد. یکی از این موارد نرخ بازگشت سرمایه است که باید روی آن حساب کرد. از سوی دیگر بحث درآمد پایدار هم مطرح است که این موارد می‌تواند به توسعه فوتبال کمک کند و نتایج آن را در استقلال و پرسپولیس خواهیم دید.

به گزارش ایمنا، آئین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی دیروز با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکان جدید سرخابی‌ها برگزار شد.

بر این اساس در این جلسه مشخص شد که ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (پنج درصد)، رفاه (پنج درصد) و اقتصاد نوین (پنج درصد) انتقال پیدا کرد.

استقلال تهران هم‌اکنون با ۵۳ امتیاز در رده نخست قرار دارد و پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر جای گرفته است.

منبع: ایرنا کد خبر 747834

دیگر خبرها

  • اولین اقدام مالکان جدید باشگاه پرسپولیس
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور