Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های قوی در لرستان طی روزهای آتی، استاندار لرستان به کلیه دستگاه‌های اجرایی دستور داد آمادگی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، سیدموسی خادمی شامگاه شنبه در جلسه مدیریت بحران  استانداری لرستان اظهار داشت: از مردم به خاطر مشارکت خوبشان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورا اسلامی تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انتخابات به خوبی در استان برگزار شد، افزود: این دوره از کم حاشیه‌ترین دوره‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان بود.

استاندار لرستان بیان کرد: بر اساس نظر کارشناسان هواشناسی سامانه بارشی قدرتمندی از ساعات پایانی دوشنبه وارد استان می‌شود.

خادمی با اشاره به اینکه مردم بایستی به خوبی از این سامانه آگاه شوند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان نیز در حال آماده شدن برای این بحران هستند.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن بایستی بستر رودخانه پلدختر را از تجهیزات خالی کنند و شرایط را برای خروج بیشترین میزان دبی این رودخانه آماده کنند. 

استاندار لرستان با بیان اینکه شهرداری دورود و خرم‌آباد بایستی رودخانه‌های داخل شهرها را آماده بیشترین عبور دبی رودخانه‌ها کنند،گفت: اگر تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به میدان بیایند از این بحران به خوبی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/85016

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان هواشناسی مدیریت بحران دستگاه های اجرایی دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند