Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس مرکز حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار در نشست خبری امروز سوم اسفندماه اظهار کرد: در جریان برگزاری انتخابات دوم اسفند ماه جاری، همه اعضای یک شعبه اخذ رای به علت سهل انگاری بازداشت شدند و برای این صندوق فرآیند قضایی طی می‌شود.

سنجرانی گفت: در قبال صیانت از آرای مردم مسئولیم و هرجا احساس کردیم رای مردم مورد دستبرد یا تخلفی قرار گرفته برخورد کردیم و برای این صندوق نیز تقاضای ابطال آرا دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: دستگاه احراز هویت سبب کشف این ماجرا شد به طوری که شعبه اخذ رای تقاضای تعرفه داشت و آمار اعلامی دستگاه احراز هویت چنین چیزی را نشان نمی‌داد.

فرماندار خواف گفت: ابطال یا عدم ابطال آرای این صندوق تاثیری در نتیجه کلی یا تغییر فرد پیروز انتخابات ندارد.

وی بیان کرد: تنها راه توسعه و پیشرفت این شهرستان‌ها، حفظ وحدت و همدلی میان مردم با مردم و مردم با مسئولان است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۳۳ شعبه اخذ رای با رقابت ۴ نامزد انتخاباتی برای تصاحب یک کرسی نمایندگی از حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کد خبر 486019 برچسب‌ها مجلس - انتخابات استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس انتخابات استان خراسان رضوی شعبه اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر قانونی بودن ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ در رابطه با مشاغل محیط زیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمد باقر پارسائیان عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: در کمیسیون بند ۲۰ که در رابطه با مشاغل مزاحم شهری و محیط زیستی می‌باشد، نماینده شورا و نماینده دادگستری و نماینده اداره محیط زیست به انتخاب شورای اسلامی شهر عضو می‌باشند، رای‌هایی با شکایت‌ها و مطالبات مردم صادر شده که اخیرا ابطال شده است.   محمد باقر پارساییان افزود: به عنوان مثال برای مجموعه آماد بتن و همچنین کارخانه مقوا سازی در شهر یزد رای پلمب صادر شد و اجرا گردید ولی این رای‌ها ابطال گردیده است، از مسئولانی که این اقدامات را انجام می‌دهند درخواست داریم که چند روز با خانواده خود در کنار این ۲ واحد آلاینده زندگی کنند تا مشاهده کنند می‌شود زندگی کرد یانه، تا درد و حرف مردم رو بفهمند.   وی ادامه داد: اینکه رای کمیسیون بند ۲۰ توسط برخی به صورت غیر قانونی لغو می‌شود قانونی نیست، چون روال قانونی برای آن تعریف شده است و به صلاح نیست که برای حفظ یک یا چند سرمایه دار مردم و شهر آسیب ببیند.

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • غیر قانونی بودن ابطال رأی‌های کمیسیون بند ۲۰ در رابطه با مشاغل محیط زیستی
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد