Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال افشای ارتباط باشگاه بارسلونا با یک شرکت تبلیغاتی که مأمور دفاع از عملکرد رئیس این باشگاه و انتقاد از بازیکنان فعلی و سابق تیم شده بود، فعالیت مشاور ریاست باشگاه به حالت تعلیق درآمد. ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، خائومه ماسفرر، مشاور خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در پی افشای رسوایی رسانه‌ای مدیران این باشگاه، تعلیق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته بود که رادیو کادناسر اسپانیا فاش کرد بارتومئو یک شرکت رسانه‌ای را مأمور کرده تا اقدامات او را مثبت و کارساز جلوه دهد و به منتقدان او از جمله بازیکنان و دیگر اعضای فعلی و سابق تیم پاسخ بدهد.

باشگاه بارسلونا این ادعا را تکذیب کرد و دو روز بعد نیز به همکاری خود با شرکت رسانه‌ای مذکور پایان داد. با این حال ابعاد این جنجال آنقدر بزرگ بود که مدیران باشگاه را روز گذشته (جمعه) مجبور به برگزاری یک نشست اضطراری کرد که نتیجه آن معلق شدن فعالیت ماسفرر بود. در واقع دو تن از نایب رئیسان باشگاه، امیلی روساود و جوردی کاردونر خواهان اخراج ماسفرر شده بودند، اما بارتومئو با اتخاذ چنین تصمیمی در مورد او مخالف بود و به این ترتیب قرار بر تعلیق فعالیت وی تا اطلاع ثانوی شد.

تشدید بحران در بارسلونا با استعفای مدیر مالی باشگاه/ بارتومئو دستور برگزاری جلسه اضطراری داد

 

گزارش افشاگرانه کادناسر باعث ایجاد تردیدهایی در مورد بازیکنان بارسلونا شده است. ابتدا جرارد پیکه در واکنش به خبرنگاری که سعی در دفاع از کادر مدیریتی باشگاه بارسلونا داشت، او را «عروسک خیمه شب‌بازی» خطاب کرد و سپس لیونل مسی در مصاحبه‌اش با نشریه موندو دپورتیوو حاضر نشد از بارتومئو و همکارانش رفع اتهام کند و گفت منتظر است تا نتیجه نهایی تحقیقات مشخص شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال اسپانیا لالیگا بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا لالیگا بارسلونا فوتبال اسپانیا لالیگا بارسلونا باشگاه بارسلونا رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه

جنجال‌های داوری ال‌کلاسیکو هم‌چنان ادامه دارند

طرفداری | روز یکشنبه و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

این دیدار خالی از حاشیه نبود و در چند صحنه، تحت تاثیر تصمیمات بحث برانگیز داور قرار گرفت. اعلام پنالتی به سود رئال مادرید و عبور احتمالی توپ از خط دروازه این تیم، موضوعاتی بودند که مورد اعتراض شدید طرفداران و بازیکنان بارسلونا قرار گرفتند.

کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد ادعای بزرگ موندو

امروز، موندو دپورتیوو (رسانه نزدیک به باشگاه بارسلونا) مدعی شد که فلورنتینو پرز و دستیارانش پیش از شروع ال‌کلاسیکو، با تیم داوری این دیدار ملاقات کرده‌اند! علاوه بر پرز، مشاور داوری رئال مادرید و یکی از نمایندگان فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز در این ملاقات حاضر بودند.

بر اساس خبرها، پرز و همراهانش جهت روحیه دادن به بازیکنان رئال مادرید در تونل سانتیاگو برنابئو حاضر شده بودند و به جز یک سلام و احوال‌پرسی ساده، گفتگوی خاصی بین آن‌ها و سزار سوتو گرادو (داور ال‌کلاسیکو) صورت نگرفته‌است. علاوه بر متعجب‌شدن بازیکنان بارسلونا از این اقدام رییس رئال مادرید، سران بارسلونا نیز از این رفتار متعجب شده‌اند، چرا که تلویزیون رئال مادرید در ماه‌های اخیر، ویدیوهای زیادی را علیه داوران لالیگا تهیه کرده بارها به آن‌ها حمله کرده‌است، لذا ارتباط خوب پرز با داوران ال‌کلاسیکو، کاری غیرقابل توجیه و عجیب به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، سران بارسلونا معتقدند که فشار واردشده به داوران لالیگا از سوی رئال مادرید باعث می‌شود که آن‌ها در تصمیمات خود برای باشگاه سفیدپوش منعطف‌تر عمل کنند و به عبارت دیگر، از قضاوت علیه این تیم هراس داشته باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تصمیم ژاوی برای ماندن رختکن بارسلونا را لرزاند
  • تصمیم ژاوی رختکن بارسلونا را لرزاند
  • حاشیه امنی که ایجاد نشد/ تعهد جدید شرکت‌های پیشروی هوش مصنوعی
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور؛ پول موسسه او از کجا تامین می‌شود؟
  • افشای هویت شرکای رائفی‌پور
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • «آلاء» به تونس می‌رود
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟