Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:42:37 GMT

دو تساوی در ایرفلوت برای شطرنج بازان کشورمان

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۸۸۰۱

دو تساوی در ایرفلوت برای شطرنج بازان کشورمان

دور چهارم مسابقات شطرنج در ایرفلوت روسیه با دو تساوی برای شرکت کنندگان کشورمان پیگیری شد.

به گزارش "ورزش سه"، دور چهارم تورنمنت ایرفلوت با تساوی استاد بزرگ پویا ایدنی برروی میز دو مسابقات و توقف پرهام مقصود لو بر روی میز 21همراه بود.


استاد بزرگ ایدنی با ریتینگ 2577 که تورنمنت با مساوی شروع کرده بود ،امروزبا مهره سفید بعد از دو برد پیاپی برابر استادبزرگ روسی پاراویان با ریتینگ 2629متوقف شد  و جمع امتیازات خود را به 3رساند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


بازی با انتخاب دفاع سیسیلی پاراویان در برابر حرکت دو خانه ای پیاده شاه ایدنی شروع شد و بعد از 22حرکت به تساوی رسید.


پاراویان همان شطرنجبازی است که در ماه گذشته در حضور بزرگان این رشته قهرمان جبل الطارق شد و جایزه 30هزارپوندی آن را بدست آورد.


امروز دیگر شطرنج باز کشورمان استاد بزرگ پرهام مقصودلو نفر اول شطرنجبازان کشورمان در ریتینگ جهانی با ریتینگ 2674و با مهره سیاه برابر استاد بین المللی صربستانی ولیمیرایویک با ریتینگ 2558در دفاع روی لوپز بعد از 42حرکت راهی جز تساوی نیافت تا در جدول رده بندی مسابقات دو امتیازی شود.

 

 

دور پنجم مسابقات ایرفلوت که با حضور 97شطرنجباز و در 9دور به روش سوئیسی برگزار می شود فردا از ساعت 15:30دقیقه در کشور روسیه پی گیری خواهد شد.

پویا ایدنی پرهام مقصودلو شطرنج

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پویا ایدنی پرهام مقصودلو شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراتی، استاد دانشگاه: طرح خاورمیانه جدید بعد از حمله ایران شکل می‌گیرد

پایگاه خبری جماران: یک استاد دانشگاه با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: اقدام ایران همآوردی دو قدرت بزرگ نظامی جهان بود؛ یکی ایران در عرصه قدرت پهپادی و موشکی، و دیگری اسرائیل که سیستم دفاعی داشت. هرچند موشک‌های کمتری از ایران به اسرائیل اصابت کرد، ولی نشان داد که پیروز برتر این مبارزه ایران است.

مشروح گفت‌وگوی خبرنگار جماران با دکتر عبدالوهاب فراتی در پی می آید:

اهمیت پاسخ و حملات ایران به خاک سرزمین‌های اشغالی چیست؟

قطعاً این پاسخ هم مطابق بند ۵۱ منشور سازمان ملل بوده و هم کاملاً اخلاقی بوده است. در اینکه این پاسخ باید صورت می‌گرفت هیچ تردیدی وجود ندارد و می‌شود گفت که بُغضی در گلوی همه ما ایرانی‌ها و بغض بزرگتری در گلوی مسلمانان جهان گیر کرده بود که نمی‌ترکید و حمله ایران به اسرائیل ترکاندن بغض فروخفته‌ی همه ما در این سال‌ها در قبال جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در برابر مردم مظلوم غزه بود. لذا من به این تصمیم احترام می‌گذارم و معتقدم تصمیم ضروری و درستی بود. همچنین معتقدم که اساساً طرح خاورمیانه جدید بعد از این حمله شکل می‌گیرد، نه طرحی که قبلاً آمریکایی‌ها مطرح می‌کردند.

به عبارت دیگر، خاورمیانه جدید خاورمیانه‌ ای است که فقط اسرائیل تعیین‌کننده رفتار در این منطقه نیست بلکه حضور ایران، تعیین‌کننده اول است و هر تخلفی که اسرائیل کند و شهروند ایرانی را در هر کجای عالم بزند و اثبات شود که کار اسرائیل بوده، ایران به خود چنین حق و اجازه‌ای می‌دهد که پاسخ مستقیم و شدیدی دهد.

جمهوری اسلامی ایران مثل یک ابرقدرت در این حادثه رفتار کرد. همچنان که آمریکایی‌ها در حمله به عراق یا در جنگ اول و دوم خلیج فارس که رسماً اعلام کردند ما عراق را می‌زنیم و همه هم می‌دانستند و آمد و زد و رفت، ایران هم اعلام کرد ما اسرائیل را می‌زنیم و این کار را انجام داد. زدن ایران هم نمادین نبود، بلکه کاملاً زد، به مثابه یک ابرقدرت اقدام کرد، پای حرفش ایستاد و تهدید کرد که اگر اسرائیل بخواهد جواب دهد، واکنش بعدی ما شدیدتر و غلیظتر خواهد بود. این کار برای بازگشت پرستیژ نظامی ایران که می‌خواست خودش را ثابت کند، ضروری و یک امر شایسته‌ای بود.

از طرف دیگر، ایران نشان داد که بزرگ‌ترین قدرت پهپادی و موشکی دنیا چگونه می‌تواند به بزرگ‌ترین سیستم دفاعی دنیا در اسرائیل صدمه بزند. اقدام ایران همآوردی دو قدرت بزرگ نظامی جهان بود؛ یکی ایران در عرصه قدرت پهپادی و موشکی، و دیگری اسرائیل که سیستم دفاعی داشت. هرچند موشک‌های کمتری از ایران به اسرائیل اصابت کرد، ولی نشان داد که پیروز برتر این مبارزه ایران است.

درباره ضرورت‌های داخلی هنگام مواجهه با دشمن بگویید.

اگر تصمیم ملی گرفته ‌شود که ربطی به جناح چپ و راست یا اصلاح‌طلب و اصول‌گرا ندارد و پیوند عمیق و وثیقی با منافع ملی پیدا ‌کند و به نوعی حیثیت ایرانی و شیعی بودن ما را در جهان برجسته ‌کند، باید از آن حمایت کنیم. البته به این معنا نیست که اگر کسی نظر یا دیدگاه مخالفی داشت مورد اذیت یا تهدید قرار گیرد. ما  باید به این ظرفیت برسیم که به هنگام طرح منافع ملی و شیعی، همۀ اختلافات را کنار بگذاریم. این امر در دامنه جامعه ما باید اتفاق بیفتد که همه از تصمیم ملی حمایت کنیم و اختلافات را کنار بگذاریم.

از طرف دیگر یک اتفاق هم باید در سطح هرم قدرت و حاکمیت رخ دهد و آن این‌که حاکمیت هم تحمل و ظرفیت را در خودش ایجاد کند که اگر بخشی مخالفت کردند از باب تحمل پدرانه، به همه حرف‌ها گوش دهد، چون سخن مخالف امر طبیعی است که در همه جا اتفاق می‌افتد.

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • فراتی، استاد دانشگاه: طرح خاورمیانه جدید بعد از حمله ایران شکل می‌گیرد
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج مردان کشور
  • نفت تهران قهرمان لیگ برتر شطرنج شد
  • قهرمانی زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان
  • قهرمانی مقتدرانه و زودهنگام تیم نفت تهران در لیگ برتر شطرنج آقایان کشور