Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:53:14 GMT

طغیان مسی؛ پوکر و آماده باش به رئال (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۸۸۰۲

طغیان مسی؛ پوکر و آماده باش به رئال (عکس)

مسی که در 4 بازی متوالی موفق به گلزنی نشده بود، امشب برابر ایبار موفق به زدن 4 گل شد. اوج‌گیری مسی در آستانه بازی با ناپولی و ال کلاسیکو اتفاقی بزرگ برای بارسا محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که در روزهای گذشته به دلیل داستان رسوایی جوزپ بارتومئو شرایطی پر تنش را تجربه کرده بود، امروز میزبانی از ایبار را در هفته 26 لالیگا برعهده داشت و با توجه به در پیش بودن دو بازی حساس برابر ناپولی و رئال مادرید، نیاز به یک برد پرگل و روحیه بخش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی مثل همیشه امید اول بارسلونا محسوب می شد اما فوق ستاره آرژانتینی در 4 بازی قبلی تیمش برابر والنسیا، لوانته، بتیس و ختافه موفق به گلزنی نشده بود. او علی رغم ناکامی در گلزنی توانسته بود شش پاس گل بدهد. مسی در مصاحبه دو روز پیش خود با موندودپورتیوو تاکید داشت که نگران نیست و اینکه مطمئن است به جاده گلزنی بازخواهد گشت.

 

 

 

 

برای این مهم چه حریفی بهتر از ایبار؟ او که در 10 بازی قبلی برابر این تیم 16 گل به ثمر رسانده بود و به تیم های تحت هدایت مندیلیبار مربی این تیم نیز 27 گل زده بود، امروز در نیمه اول و پس از 40 دقیقه توانست هت تریک کند.

 

 

 

 

گل اول مسی دقیقه 14 به ثمر رسید تا پس از 388 دقیقه طلسم گل نزدن های او شکسته شود.

مسی ابتدا به آربیا مدافع ایبار لایی زد و در ادامه با یک حرکت بدن گلر را نیز فریب داد و توپ را به گوشه مخالف دروازه فرستاد تا بارسا 1-0 پیش بیفتد.

 

دقیقه 37 نوبت به گل دوم رسید. مسی پس از دریافت پاس از ویدال با سرعت وارد محوطه جریمه شد و با گذر از مدافعان و با یک بغل پا توپ را با همان جایی فرستاد که در گل اول فرستاده بود.

 

 

 

 

سه دقیقه بعد او هت تریک خود را کامل کرد. این بار همه چیز به شکل تصادفی بود. مسی درون محوطه جریمه گریزمان را صاحب توپ کرد اما پیش از اینکه توپ به ستاره فرانسوی برسد، مدافع ایبار با تکل خود به اشتباه توپ را به مسی برگشت داد و فوق ستاره آرژانتینی هم این فرصت باد آورده را به گل سوم خود بدل کرد.

این سومین هت تریک فصل مسی هم محسوب می شود. او پیش از این برابر سلتا و مایورکا نیز هت تریک کرده بود. 

حالا تعداد هت تریک های مسی با پیراهن بارسا به 48 رسیده و در مجموع نیز او 54 بار در دوران فوتبالش موفق به هت تریک شده است.

 

این پایان کار نبود و مسی دقیقه 87 روی پاس مارتین برایثویت در دهانه دروازه و با فریب چند باره مدافعان و گلر ایبار توانست گل چهارم را هم به ثمر برساند و پوکر کند.

 

به این ترتیب مسی تعداد گل هایش در لالیگا را به 18 رساند و تعداد گل هایش در تمام رقابت های فصل جاری را برای دوازدهمین فصل متوالی فراتر از 20 برد.

مسی حالا روی 11 گل از 12 گل اخیر بارسلونا نیز نقش مستقیم داشته است.

 

بارسا در نهایت توسط آرتور به گل پنجم هم رسید و این بازی را با پیروزی 5-0 به اتمام رساند.

 

 

لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا هت تریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ قرار است در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف همدیگر بروند. بازی رفت این دو تیم در تاریخ ۳۰ آوریل در ورزشگاه آلیانز آرنا برگزار می‌شود و دیدار برگشت هم ۸ می در سانتیاگو برنابئو.

در حال حاضر هر دو تیم شرایط بسیار خوبی دارند. بایرنی‌ها با اینکه قهرمانی بوندسلیگا را پس از ۱۲ سال از دست داده‌اند، اما در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته‌اند و توانستند با حذف آرسنال با نتیجه ۳-۲ در دو دیدار رفت و برگشت به نیمه‌نهایی برسند.

در سمت دیگر رئالی‌ها هم یکی از بهترین فصل‌های خود را سپری می‌کنند. آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار دارند و علاوه‌بر این در لیگ قهرمانان هم با شکست منچستر سیتی به نیمه‌نهایی آمده‌اند و حریف بایرن مونیخ شده‌اند.

جمال موسیالا که یکی از آینده‌دارترین بازیکنان جوان در جهان است، در گفت‌وگوی جدیدی در مورد بازی برابر رئال مادرید گفت:«من واقعا مشتاق بازی مقابل رئال مادرید در برنابئو افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا مقابل هم قرار می‌گیرند. دو بازی واقعا بزرگ. من و جود سال‌ها با یکدیگر هم‌اتاقی بودیم و در تیم ملی انگلیس با همدیگر بازی کرده‌ایم. از آن زمان تا‌کنون با هم دوستان خوبی بوده‌ایم

شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نیست. یک بازیکن جدید در تیمی از یک کشور دیگر ابتدا زمان می‌خواهد که خود را وفق دهد اما او متفاوت بود و از همان ابتدا شروع به گلزنی و درخشش کرد. خیلی تعجب نکردم، زیرا من ذهنیت جود را می‌دانم. برای بازی مقابل او و هم‌تیمی‌هایش لحظه‌شماری می‌کنم.»

دیگر خبرها

  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو (عکس)