Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@02:24:22 GMT

مدارس استان قزوین دو روز آینده تعطیل است

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۸۸۳۸

مدارس استان قزوین دو روز آینده تعطیل است

منوچهر حبیبی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات دوم اسفند ماه و برپایی شعب در برخی مدارس و نیز حضور فرهنگیان در روند برگزاری این رویداد مهم و نیز با توجه به مشاهده بیماری کرونا در کشور ضرورت رعایت موارد بهداشتی در همه سطوح کاملاً احساس می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور ضد عفونی کردن مدارس استان و کاهش احتمالی آلودگی‌ها با هماهنگی آموزش و پرورش استان تصمیم گرفته شد به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه چهارم و دوشنبه پنجم اسفند ماه تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی از شهروندان و والدین خواست با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان بهداشتی نسبت به بهداشت فردی خود و فرزندان دقت و مراقبت کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش استان استان قزوین انتخابات دانشگاه علوم پزشکی والدین انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید طبسی نژاد، صبح سه شنبه گفت: با توجه به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی و به دلیل شرایط جوی ناپایدار و احتمال وقوع بارش‌های شدید، آب‌گرفتگی معابر، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان نرماشیر امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه تعطیل و به صورت غیرحضوری خواهد بود.

پیش از این به دلیل هشدار قرمز هواشناسی و پیش‌بینی سیل در جنوب استان کرمان مدارس شهرستان‌های جیرفت و قلعه گنج طی امروز و فردا و شهرستان ریگان و گُنبکی برای امروز تعطیل اعلام شده بودند.

کد خبر 6079462

دیگر خبرها

  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است
  • بارندگی مدارس زاهدان را تعطیل کرد
  • مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد