Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:47:02 GMT

کشف ۲۴۴ کیلوگرم مواد مخدر در طبس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۸۸۶۵

کشف ۲۴۴ کیلوگرم مواد مخدر در طبس

سردار مجید شجاع روز شنبه اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط قاچاقچیان در محورهای عبوری شهرستان طبس بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان طبس با گشت زنی و کنترل محورهای عبوری خودرو قاچاقچیان را شناسایی و با اجرای طرح مهار متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو پژو پارس ۲۴۴ کیلوگرم تریاک را کشف کردند که در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. 

کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم حشیش در سرایان 

جانشین فرمانده انتظامی استان هم از کشف ۷۰ کیلو  و۵۳۰ گرم حشیش در شهرستان سرایان خبر داد. 

سرهنگ سعید دادگر گفت: ماموران انتظامی شهرستان سرایان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک سواری پژو پارس مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری شدند که ماموران با اجرای طرح مهار، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن و پاکسازی محل، ۷۰ کیلو و ۵۳۰ گرم حشیش را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در این عملیات خودرو توقیف و ۲ متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا پژو فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی استان مرکز فوریت های پلیسی مواد مخدر انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران

سرهنگ حسین باباپور  گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر مشخص شد متهم یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران در حال حرکت است.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محور‌های مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودرو‌های مذکور در محور‌های مواصلاتی شهر تهران سرانجام روز گذشته درحالیکه متهم در اتوبان آزادگان تهران در حال حرکت بود در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد:پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام و ۲۸ کیلوگرم حشیش کشف شد و متهم نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در کلیه مسیر‌های مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محور‌ها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیر‌ها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل