Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عبدالرضا غفوری معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت:  در طرح مسکن ملی ظرفیت کل استان ۳۲۰۰ نفر بوده که ۶۲ درصد واجد شرایط اولیه شناخته شدند شهر کرمانشاه با یک‌هزار و ۵۰۰ سهمیه بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده که در مجموع ۹۳۲ نفر واجد شرایط اولیه شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با وجود اینکه اطلاع رسانی لازم درباره برنامه زمانبندی مراجعات جهت تشکیل پرونده انجام شد تاکنون ۳۰۰ نفر از واجدین شرایط در شهر کرمانشاه و مجموعاً ۳۸ درصد مجموع ثبت نام کنندگان در طرح مسکن ملی در سطح استان برای تشکیل پرونده مراجعه نکردند.

این مسئول عنوان کرد: تسهیلاتی که دولت برای اجرای طرح مسکن ملی در نظر گرفته بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است و پس از پالایش نهایی همزمان با معرفی به بانک و متقاضیان باید بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان آورده داشته باشد.

او گفت: در طرح مذکور، هر متر مربع دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح مسکن ملی تسهیلات مسکن استان کرمانشاه راه و شهرسازی وزارت راه مسکن مهر بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند

علی محمد قادری در جلسه بررسی فرایند اجرایی طرح ملی «خانواده میزبان» افزود: صلاحیت این خانواده ها در کارگروه های شهرستانی و استانی مورد بررسی قرار گرفته و پس از آن با طی کردن دوره آموزشی، در صورت آمادگی میزبان، کودکان به صورت موقت تا زمان تعیین تکلیف آنان برای ورود به خانواده دائمی خود جهت بازپیوند به خانواده زیستی، نگهداری در خانواده خویشاوندان یا فرزندخواندگی به عنوان مهمان در خانواده میزبان حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۷ کودک در ۱۳ استان اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، تهران، قزوین، اصفهان، خوزستان، کرمان، مازندران، کرمانشاه، سمنان، مرکزی و همدان وارد خانواده میزبان شده‌اند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن بررسی مستندات و گزارشات گفت: انتخاب خانواده شایسته برای فرزندان سازمان و همچنین انتخاب موسسات خانواده محور حائز صلاحیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید از سوی ستاد و استانها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

قادری تأکید کرد: خانواده هایی که این کودکان به آنان سپرده می شود باید از شایستگی و صلاحیت کامل برخوردار باشند و نظارت لازم و کافی بر این امر صورت پذیرد.

وی با تأکید بر اهمیت ویژه این طرح و لزوم حضور کودکان در خانواده ها بجای نگهداری در مراکز نگهداری بر اساس تعالیم اسلامی و ملی، گفت: باید روند اجرایی مرحله به مرحله طرح در جلساتی ماهیانه متشکل از نمایندگان حوزه های اجرایی و نظارتی سازمان مورد بررسی قرار گیرد و گزارش جزئیات ارائه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • اختصاص بخشی از اراضی خارج از حریم رفسنجان به نهضت ملی مسکن
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • سیر تا پیاز واگذاری جنجالی پرسپولیس و استقلال
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی جهادکشاورزی در کشور به مسکن اختصاص یافت
  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان