Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@18:54:13 GMT

نمایش فوق العاده خرید جدید بارسا در نوکمپ

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۸۹۴۶

نمایش فوق العاده خرید جدید بارسا در نوکمپ

مارتین برایثویت مهاجم جدید بارسلونا امروز 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و بسیار هم خوش درخشید.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دقایقی پیش توانست در نوکمپ با 5 گل بر ایبار پیروز شود. ستاره بازی بدون شک لیونل مسی بود که 4 گل به ثمر رساند اما یکی دیگر از نکات قابل توجه بازی، درخشش مارتین برایثویت مهاجم دانمارکی جدید بارسا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که دو روز پیش از لگانس به بارسا پیوست، از دقیقه 72 به جای آنتوان گریزمان وارد زمین شد و روی دو گل بارسا نقش مستقیم داشت.

 

 

 

 

برایثویت دقیقه 87 بازی در جناح چپ زمین صاحب توپ شد و با پاس عرضی خود مسی را صاحب موقعیت گلزنی کرد تا گل چهارم بارسا به ثبت رسد.

دو دقیقه بعد این بار او در موقعیت تک به تک با گلر ایبار قرار گرفت. ضربه او را دروازه بان برگشت داد و در ریباند، آرتور ملو بود که توانست گلزنی کند.

 

در مجموع برایثویت 20 دقیقه در میدان بود، یک پاس گل داد و روی گل پنجم هم نقش مستقیم ایفا کرد. شروعی درخشان برای بازیکنی که نسبت به جذب او انتقادات زیادی صورت گرفته بود ولی در اولین بازی خود با پیراهن بارسا، پاسخ منتقدانش را به بهترین شکل داد.

 

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۸۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آزمون به جاده گلزنی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی‌وسوم لیگ باشگاه‌های ایتالیا روبروی یکدیگر قرار گرفتند که بولونیا سه بر یک پیروز شد.

سردار آزمون که در بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان مصدوم شده بود پس از رهایی از بند مصدومیت در فهرست تیمش برای این مسابقه قرار گرفت.

آزمون در دقیقه ۴۸ و در شرایطی که تیمش با دو گل از بولونیا عقب بود با صلاحدید دنیله دروسی فرصت حضور در میدان را پیدا کرد.

آزمون هفت دقیقه پس از حضور در میدان موفق شد دروازه بولونیا را باز کند.

سانتر لورنزو پلگرینی از جناح راست با ضربه سر سردار آزمون همره شد، اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان بولونیا با شیرجه بلند برگشت داده شد، ولی توپ بار دیگر جلوی پا مهاجم تازه وارد رم قرار گرفت تا او یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

آزمون در روزی که پس از هفته‌ها مصدومیت فرصت بازی کردن پیدا کرده بود تلاش زیادی در خط حمله رم به نمایش گذاشت و توانست نمره قبولی بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی