Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@18:54:03 GMT

مجلس یازدهم دلال‌ها را زمین‌گیر می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۹۰۴۸

مجلس یازدهم دلال‌ها را زمین‌گیر می‌کند؟

از ساعات اولیه امروز و با انتشار اخبار غیررسمی نتیجه انتخابات مجلس یازدهم و شکست جریان غربگرا، دلال‌های بازار سکه، ارز و خودرو به بهانه اقدامات احتمالی کارگروه اقدام مالی (FATF)، بازار اقتصادی ایران را متشنج کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از ساعات اولیه امروز و با انتشار اخبار غیررسمی نتیجه انتخابات مجلس یازدهم و شکست جریان غربگرا، دلال‌های بازار سکه، ارز و خودرو به بهانه اقدامات احتمالی کارگروه اقدام مالی (FATF)، بازار اقتصادی ایران را متشنج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با مشخص شدن نتیجه انتخابات به نفع جریان انقلابی و شکست قطعی اصلاح‌طلبان و کارگزاران، صرافی ها عملاً وارد تقابل با نمایندگان انتخابی شدند، به‌طوری‌که قیمت سکه  افزایش ۳۸۰ هزار تومان را نسبت به روز گذشته تجربه کرد؛ دلار نیز ظرف با جهش ۱۸۰۰ تومانی به ۱۵ هزار ۶۰۰ تومان رسید؛ بازار خودرو نیز وضعیت مشابهی را تجربه کرد و قیمت پراید به ۷۰ میلیون تومان رسید.

 به نظر می‌رسد با توجه به اقدامات حزب صراف‌ها و دلال‌ها پس از شکست قطعی در انتخابات اولین اقدام مجلس یازدهم پس از تشکیل، مقابله جدی با دلالی ها باشد.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس یازدهم دلال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم

مجتبی ذوالنوری، نماینده مجلس، با حضور در دانشگاه قم و با انتقاد از قالیباف اظهار کرد: در موضوع بازنشستگی بعضی از نماینده‌ها متوجه نشدند و رأی دادند از جمله خود بنده!

نماینده مردم قم در خصوص رای موافق به افزایش سن بازنشستگی و مخالفت با آن تشریح کرد: در این مورد موضوع به گونه‌ای مطرح ‌شد که بعضا نمایندگان به درستی متوجه بحث نشدند و حین رای‌گیری و با توجه به زمان بسیار محدود آن، به موضوع مورد بحث رای اشتباه داده ‌شد؛ در این خصوص هم چنین بوده که بنده و برخی نمایندگان به دلیل تداخل مباحث متوجه نشده و به اشتباه رای دادیم که وقتی موضوع مشخص شد شخصا هم به صورت علنی و هم از طریق نامه به دبیر شورای نگهبان اعلام کردم که این مصوبه ایراداتی دارد و شرعا نیز اشکال دارد.

دیگر خبرها

  • ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره در انتطار مصوبه مجلس
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است