Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@14:10:23 GMT

بارسا با پوکر مسی برد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۹۱۲۷

بارسا با پوکر مسی برد

بارسلونا شنبه در هفته بیست و پنجم لالیگا در نوکمپ برابر ایبار قرار گرفت و با پنج گل مهمانش را شکست داد.

آبی اناری‌ها از شروع توپ و میانه میدان را در اختیار داشتند، اما تا دقیقه ۱۰ تیم مهمان بود که دو شوت به سمت دروازه زد. نخستین موقعیت برای میزبان به گل تبدیل شد. لیونل مسی با پاس ایوان راکیتیچ در دقیقه ۱۴ گلزنی کرد تا به ناکامی اش در این زمینه پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم بارسا چهار هفته پیاپی در لالیگا گلی به ثمر نرسانده بود. در ادامه این بازیکن با پاس آرتورو ویدال در موقعیت گل قرار گرفت و توانست دبل کند. مسی سه دقیقه بعد فرصت داشت گلزنی کند با این حال به آنتوان گریزمان پاس داد تا او گلی به نام خود ثبت کند. مهاجم فرانسوی نتوانست توپ را خوب کنترل کند و بازیکن حریف به آن ضربه زد، اما توپ به ستاره آرژانتینی رسید. در نهایت مسی سومین گلش را هم به ثمر رساند.

در نیمه دوم ایبار به دنبال جبران نتیجه بود، اما مارک آندره تراشتگن اجازه نداد دروازه اش باز شود. بارسا نیز موقعیت گلزنی داشت که باز هم مسی گل دیگری را به ثمر رساند. در دقایق پایانی آرتور پنجمین گل تیمش را وارد دروازه ایبار کرد. در این بازی مارتین برایت ویت فرصت پیدا کرد برای نخستین بار با پیراهن بارسا به میدان برود. مهاجم جدید تیم کاتالانی به جای گریزمان وارد زمین شد و در گل چهارم و پنجم تاثیر گذار بود.

آبی اناری‌ها با این پیروزی ۵۵ امتیازی شدند و به طور موقت به صدر جدول صعود کردند. رئال مادرید در صورت شکست لوانته دوباره در رتبه اول قرار خواهد گرفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی ستاره آرژانتینی لالیگا پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) حکم محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، را که از سوی کمیته انضباطی اعمال شده بود، تایید کرد.

بارسلونا در استیناف استدلال کرد که در گزارش خوزه ماریا سانچز مارتینز، داور مسابقه، خطای آشکاری وجود دارد، شرایطی که استیناف با توجه به شواهد ارائه شده توسط باشگاه بارسا، آن را نپذیرفت.

بنابراین، ژاوی نمی‌تواند این شنبه در دیدار برابر لاس پالماس در مونتخوئیک و هفته بعد در دیدار مقابل کادیز در ورزشگاه نوو میراندیلا روی نیمکت بنشیند.

امکان داشت ژاوی برای ۳ جلسه محروم شود که در این صورت به بازی ال‌کلاسیکو نمی‌رسید، اما او با این ۲ جلسه مشکلی برای همراهی تیمش در بازی حساس مقابل رئال مادرید ندارد.

سانچز مارتینز، داور دیدار مقابل اتلتیکومادرید، در گزارش به کمیته انضباطی توضیح داده بود که ژاوی به دلیل اعتراض با صدای بلند، اعتراض به داور چهارم و همچنین عصبانیت روی یکی از تصمیماتش، اخراج شده بود.

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • ضربه مهلک برادرخوانده آدیداس به نایکی
  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • لامینه یامال: دنیا زیر پای این بچه است!
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • نفس راحت بارسا: زخمی برگشتند، مصدوم نه!‏
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • هالند با پیراهن نروژ پنالتی هم گل نمی‌زند! (عکس)