Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهردار بجنورد روز شنبه با انتقاد از عمده داوطلبان انتخاباتی و فعالان ستادهای تبلیغی آنها به علت تخریب مبلمان شهری و شلختگی تبلیغاتی، اظهار داشت: علیرغم اینکه شهرداری افزون بر ۲ هزار فضا در مسیرهای مرکزی شهر را برای انجام تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته و در اختیار ستادها گذاشته بود،  متاسفانه در مهلت یک هفته ای تبلیغات، بی نظمی ها و بی قانونی های زیادی از طرف ستادها مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد خاکشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرفداران و حامیان نامزدها، گاه متاسفانه از چسباندن پوسترهای انتخاباتی کاندیدای خود بر روی مجسمه ها و علائم راهنمایی و رانندگی نیز دریغ نکردند، که این از فرهنگ شهروندی به دور است.

وی با گلایه از همکاری نکردن ستادهای انتخاباتی با شهرداری در پاکسازی پوسترها و تراکت های تبلیغاتی از مبلمان شهری و بازگرداندن حالت سابق به سیمای شهر، افزود: از میان خیل نامزدهای انتخاباتی در مرکز استان خراسان شمالی، تنها ستاد یکی از نامزدها (محمد وحیدی) برای همکاری با شهرداری اعلام آمادگی کرد اما مابقی ستادها به شهرداری روی خوشی نشان ندادند.

خاکشور اظهار داشت: ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری بجنورد از صبح دیروز کار پاکسازی چهره شهر از پوسترها و مواد تبلیغات انتخاباتی نصب شده در مکان های غیرمجاز شهری را آغاز کردند که این عملیات از نیمه شب و با پایان زمان رای گیری، به مکان های مجاز هم توسعه یافت.

خاکشور با اشاره به سنگین شدن کار پاکبان ها و نیروهای خدمات شهری شهرداری برای امحا و پاکسازی پوسترهای نصب شده بر روی تابلوهای تبلیغاتی شهری، یادآور شد: انتظار می رفت ستادهای تبلیغاتی نامزدها، خود داوطلبانه به یاری شهرداری شتافته و نیروهای زحمتکش خدمات شهری را برای زیباسازی شهر در آستانه نوروز تنها نگذارند.

۲۸ نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه بجنورد برای کسب ۲ کرسی نمایندگی این حوزه در مجلس یازدهم رقابت داشتند.

برچسب‌ها بجنورد انتخابات مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی شهرداری بجنورد پروندهٔ خبری انتخابات مجلس در خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد انتخابات مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی شهرداری بجنورد بجنورد انتخابات مجلس شورای اسلامی خراسان شمالی شهرداری بجنورد خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی کیهانیان در گفت‌وگویی، درباره برنامه شورای وحدت در انتخابات، گفت: برنامه شورای وحدت برای منتخبان این است که وحدت رویه‌ای میان نمایندگان منتخب ایجاد شود و بتواند فراکسیون وحدت را در مجلس شورای اسلامی شکل دهند و به منظور رسیدگی به اولویت‌های کشور در سه حوزه مدیریت، قانونگذاری و نظارت مشکلاتی از مردم حل کنند.

بنابر روایت ایرنا، دبیرکل جمعیت حامی انقلاب اسلامی افزود: در حوزه‌های انتخابیه‌ای که به دور دوم کشیده شده هم در حال تنظیم لیست و فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود هستیم.

کیهانیان درباره ارائه فهرست شورای وحدت در تهران ادامه داد: شورای وحدت در تهران این کار را انجام خواهد داد و ما هم در جمعیت حامی انقلاب اسلامی و جبهه حامیان مردم از لیست شورای وحدت حمایت می‌کنیم.

وی در ارزیابی خود از اهمیت دور دوم انتخابات مجلس اظهار کرد: در دور دوم انتخابات اکثر نامزدها در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به دور دوم کشیده شدند و این موضوع در تعیین تکلیف هیأت رئیسه و روند و موضع‌گیری‌های مجلس آینده موثر است.

عضو هیات عالی شورای وحدت بیان کرد: سیاسیون و نامزده باید با فعالیت و برنامه هایی که ارائه می دهند بتوانند مردم را پای صندوق‌های رأی بیاورند تا بتوانند جبران مشارکت دور اول را کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور هم با بیان اینکه انتخابات در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد که ۸ حوزه به‌صورت تمام الکترونیک خواهد بود، گفت که تعرفه‌ انتخابات در حال چاپ است و در زمان مقرر ارسال خواهد شد. این تعرفه با طراحی و صورت جدید خواهد بود.

تبلیغات مرحله دوم انتخابات از ساعت صفر بامداد روز ۱۳ اردیبهشت آغاز شده و به‌مدت هفت‌روز تا ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897600

دیگر خبرها

  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد
  • تجهیزات شهرداری اردکان با رشد جمعیت این شهر تناسب ندارد
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند
  • مکان آرامستان‌های جدید تهران مشخص شد؟
  • احداث ۵ هتل در بوستان‌های جنگلی مصوبه شورای شهر است
  • احداث آرامستان‌های جدید در شرق و غرب تهران