Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@11:24:31 GMT

۷۰۰ هزار ماسک احتکار شده در قم کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۹۳۲۰

۷۰۰ هزار ماسک احتکار شده در قم کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب قم از کشف ۷۰۰ هزار ماسک احتکار شده در قم خبر داد و گفت: این ماسک‌ها به زودی در ۳۲ داروخانه استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام حسن غریب اظهار داشت: تمام ماسک‌های کشف شده در میان داروخانه‌های استان با قیمت ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود که برای هماهنگی در این زمینه جلسه‌ای فوری با حضور مسئولان قضائی، دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان اجرایی و نظارتی قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۷۰۰ هزار ماسک کشف شده در کمترین زمان ممکن در میان داروخانه‌ها توزیع و تیم‌های بازرسی استان به صورت شبانه‌روزی نیز بر نحوه عرضه این ماسک‌ها به مردم داروخانه‌ها به صورت شبانه روزی نظارت می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قم افزود: بر اساس دستور قضائی صادره ۲۲ هزار عدد از این ماسک‌های احتکار شده در یکی از انبارها نیز به صورت رایگان در اختیار افراد بی بضاعت قرار می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: دستور قضائی برای پلمب داروخانه‌های متخلّف صادر شده و با فراد سودجو که مبادرت به احتکار ماسک و ملزومات ضدعفونی کننده یا سایر اقلام دارویی و پزشکی مورد نیاز مردم نمایند، برخورد قانونی قاطع به عمل خوهد آمد.

منبع: تسنیم

کد خبر 411764

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قم انواع ماسک احتکار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق داروخانه ها ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان

رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم افزود: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان تویسرکان به منظور مقابله با ورود و خروج کالای فاقد مجوز و قاچاق به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی یادآور شد: در اجرای طرح بر خورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی ایست و بازرسی این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان که از مبدا تویسرکان به تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان بیان کرد: با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و در بازرسی اولیه مشخص شد خودرو حامل اعضای کشتار دام از نوع لاشه و گوشت به وزن ۵۰۰ کیلو گرم که به صورت غیر بهداشتی قصد حمل آن در کف نیسان و انتقال به اسلام شهر را داشته و فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی است‌.

وی تصریح کرد: برابر هماهنگی قضائی راننده خودرو مورد نظر به همراه محموله کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره دامپزشکی قرار گرفت.

نوری با اعلام اینکه کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند تشریح کرد: این محموله‌ها که قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جز محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

کد خبر 6085766

دیگر خبرها

  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • کشف یک قلاده «توله شیر» از خانه باغی در ساری
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • یک قلاده « توله شیر» از خانه باغی در ساری کشف شد
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان