Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ پورمنتی معاون فنی مرکز بهداشت استان ایلام گفت: جلسه هم اندیشی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس جدید با حضور مدیران کلیه واحد‌های مرکز بهداشت استان ایلام در سالن جلسات مرکز بهداشت استان برگزار شد.

او ادامه داد: با توجه به وجود مرز بین المللی مهران و تردد زائران عتبات عالیات از مرز مهران به کشور، استان ایلام نسبت به استان‌های همجوار در ارتباط با کرونا ویروس جدید در معرض خطر بیشتری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی مرکز بهداشت استان ایلام اظهار کرد: بنابراین ما بایستی با هم اندیشی و ارائه پیشنهادات کارآمد و قابل اجرا در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس جدید گام‌های موثری برداریم.

در جریان این جلسه مدیران و کارشناسان واحد‌های مختلف مرکز بهداشت استان ایلام پس از بحث و تبادل نظر پیشنهادات خود را از قبیل؛ محدود سازی ملاقات بیماران در بیمارستان ها، ضدعفونی اماکن مشترک و اصلی در مدارس، ضد‌عفونی بیمارستان ها، آموزش در سطح مدارس و غیره را جهت طرح در جلسه ستاد مدیریت بحران مطرح نمودند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مرکز بهداشت استان ایلام کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود

سیدمحمود محسنی‌الحسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرر: در حوزه قضائی غربالیز با توجه به مساعد بودن موقعیت جغرافیایی برای تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی اقدامات گسترده‌ای دارند که شناسایی و برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و در میان بودن امنیت غذایی کشور مردم نیز باید برای پیشگیری از این سوءاستفاده گری‌ها همراهی لازم را با مسئولان داشته باشند.

محسنی‌الحسینی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره ۱۳۱ تماس گرفته و گزارش خود را ارائه دهند تا در اسرع وقت از هر گونه تخریب و تغییر اراضی جلوگیری شود.

کد خبر 6086628

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • برای مقابله با وقوع سیلاب‌ها راهی جز آبخیزداری و آبخوان‌داری وجود ندارد