Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@22:22:43 GMT

تعطیلی مدارس استان مازندران در روزهای 4 و 5 اسفند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۹۳۹۸

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این خبر گفت: به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان مازندران در روز‌های یکشنبه ۹۸/۱۲/۴ و دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ تعطیل است.

دکتر موسوی افزود: فعلا" تصمیمی برای تعطیلی دانشگاه‌ها و ادارات و نهاد‌ها گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از همه مردم خواست ضمن رعایت نکات بهداشتی، در حفظ سلامتی خود و اعضاء خانواده خود کوشا باشند و در صورت مشاهده علائم بیماری به مراکز درمانی و بهداشتی مراجعه کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران خانواده دانشگاه علوم پزشکی استان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۴درصدی بیماری دامی در مازندران

ایسنا/مازندران مدیرکل دامپزشکی مازندران از کاهش ۶۴ درصدی بیماری دام در استان و برخورد قاطع دامپزشکی در نظارت‌های بهداشتی خبرداد.

حمزه آقاپور کاظمی چهارشنبه ۸ فروردین در دیدار با آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان قائمشهر گفت: اداره کل دامپزشکی مازندران در حوزه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دام، طیور، آبزیان و زنبور عسل و همچنین نظارت بر مراکز تولیدی تا مرکز نگهداری و عرضه تحت عنوان نظارت از مزرعه تا سفره انجام وظیفه می‌کند.

وی کاهش ۶۴ درصدی بیماری‌های دامی و طیور در استان را یکی از دستاوردهای این اداره کل دانست و افزود: با مدیریت بیماری‌های دامی و طیور اقدامات دامپزشکی نظیر واکسیناسیون، سم پاشی جایگاه و اماکن دامی، ویزیت و درمان؛ همچنین دوره‌های آموزشی با اولویت رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار صورت گرفت و علیرغم درگیری استان در سال‌های گذشته به بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در سال گذشته گزارشی از این بیماری در استان نداشتیم و استان عاری از این بیماری بود.

آقاپور کاظمی در خصوص نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی گفت: این نظارت‌ها از زمان واردات نهاده‌های دامی، تولید خوراک دام تا زمان رسیدن فرآورده‌های خام دامی بر سفره مردم صورت می‌گیرد که در طول سال به صورت طرح‌های تشدید نظارت بهداشتی اجرا شد.

وی ادامه داد: جلوگیری از ورود ۱۰هزار و ۵۰۰ تن نهاده فاسد به کشور از اقدامات نظارتی دامپزشکی استان بوده است کما اینکه همکاران ما با جدیدت در مقابل تخلفات بهداشتی در مراکز فروش و نگهداری، سردخانه و غیره ایستادگی می‌کنند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران تصریح کرد: در راستای نظارت عرضه داروهای دامپزشکی این اداره کل از قاچاق بیش از ۱۱هزار قلم دارو جلوگیری کرد.

این مسئول در پاسخ به سوالات آیت الله معلمی در خصوص آخرین وضعیت مرکز تشخیص بیماری‌های دوک گفت: باتوجه به پیگیری‌های مستمر و رایزنی‌های صورت گرفته؛ اداره کل دامپزشکی موفق شد با وجود اینکه بسیاری از تجهیزات غیرفعال و از کار افتاده بود با جذب اعتبارات، بسیاری از آن‌را احیا کند تا بتواند با هدف آزمایشگاه سطح ۱ در کشور فعالیت خود را ادامه دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسامی برندگان مسابقه پویش « زندگی با آیه ها» در مازندران
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • کاهش ۶۴درصدی بیماری دامی در مازندران
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • جلوگیری از تعطیلی ۶ شرکت ورشکسته در مازندران
  • ثبت ۳۴۰ میلون تردد جاده ای/ مازندران بیشترین مقصد مسافران نوروزی
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!