Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، خیلی‌ها بالاخره یک روز حس می‌کنند نیازی به آرایش ندارند، یعنی دیگر نمی‌خواهند با سایه‌های براق رنگارنگ و پوشاندن ایرادات شان زیر لایه ضخیمی از کرم پودر و پنکیک، زیباتر به نظر برسند. بالاخره طبیعی بودن همه چیز باعث می‌شود احساس زیباتربودن و با اعتماد به نفس‌تر بودن داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱. حس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت
یقین کنید که استفاده از ریمل و سایه به افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس شما کمکی نخواهدکرد. به جای پوشاندن خود زیر آرایش فراوان، باید روی عشق ورزیدن به چهره طبیعی خود و پذیرفتن آن تمرکز کنید. اعتماد به نفس شما به محض اینکه یاد بگیرید خود را همان طور که هستید بپذیرید، بسیار بیشتر می‌شود. وقتی این فکر را که اعتماد به نفس شما بستگی به آرایش دارد، کنار بگذارید، از همان زمان شروع به ساخت عزت نفس، نگرش مثبت خود براساس اصول درست خواهید کرد.

۲. یاد می‌گیرید عیوب خود را نیز دوست داشته باشید
یادگیری دوست داشتن خود و در آغوش کشیدن عیوب خود، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که همه با آن مواجه می‌شوند. در ابتدا، زمانی که بدون آرایش بیرون می‌روید، احساس می‌کنید همه به شما نگاه و توجه می‌کنند. شما دیگر تمام آن کک و مک ها، جوش‌ها و نواقص پوستی خود را زیر آن ظاهر فریبنده با یک لایه ضخیم از پودر و کرم پنهان نکرده اید. می‌خواهید رازی را بدانید؟ هیچ کس به جز خود شما به آن نواقص ناچیز اهمیتی نمی‌دهد و توجه نمی‌کند. باید دیدگاه تان را تغییر بدهید و به جای آنکه آن‌ها را نواقص خود بدانید، آن‌ها را جزئی از ویژگی‌های خود تلقی کنید.

۳. پوست تان قدردان شما خواهدبود
حتی اگر خودتان متوجه نباشید، بیشتر آرایش شما سمی است. لوازم آرایش پیش از عرضه به بازار مانند مواد غذایی و دارویی مورد آزمایش عمومی قرار نمی‌گیرند. این مسئولیت کاملا بر عهده تولیدکنندگان آن‌ها است که تصمیم بگیرند که آیا این محصولات ایمن و سالم هستند یا نه. متاسفانه بسیاری از آن‌ها به طور غیرقابل اجتنابی حاوی مواد مضری هستند که به سرعت توسط پوست جذب می‌شوند.

به عنوان مثال مواد لازم معمول برای لوازم آرایش مانند سدیم بنزوات، پروپیلن گلیکول و چند اسید دیگر (از پارابن‌ها و مواد سرطان زا که هیچ!) در بیشتر انواع پوست ایجاد واکنش‌های آلرژیک و حساسیت می‌کنند. اگر دوست دارید که پوستی عالی، بدون نقص و درخشان داشته باشید، پوشاندن آن با یک عالم پودر و کرم به شما کمکی نخواهدکرد. اگر تمام روز آرایش داشته باشید، بخشی از آن قطعا به داخل منافذ پوستی شما نفوذ کرده و باعث بزرگ شدن آن منافذ و ایجاد آکنه و مشکلات پوستی دیگر می‌شود.

۴. زمان آزاد بیشتری خواهیدداشت
یک زن معمولی در آمریکا پیش از خروج از منزل از ۱۷ نوع محصول زیبایی با صرف حدود یک ساعت زمان استفاده می‌کند که ظاهری آراسته داشته باشد. یک مطالعه دیگر نشان داده است که زنان در سراسر جهان ۴۷۴ روز از زندگی خود را برای آرایش کردن به هدر می‌دهند. فقط تصور کنید چه کار‌های جالبی در این مدت می‌توان انجام داد، مانند یادگیری یک زبان، داشتن تجربه یک سفر شگفت انگیز و یادگیری بهتر عکاسی.

پس وقتی آرایش کردن را کنار بگذارید، صبح‌ها یک ساعت زمان اضافه دارید که مثلا بیشتر بخوابید- که بسیار دلپذیر است- به وبلاگ تان رسیدگی کنید و زبان فرانسه یاد بگیرید. تا به حال کار‌هایی بوده که دوست داشتید آن‌ها را تجربه کنید، ولی برای شان زمان نداشته اید؟ چرا این کار‌ها را صبح به جای یک ساعت آرایش انجام نمی‌دهید؟

۵. با خودتان صلح خواهید کرد
یکی از معمول‌ترین چیز‌هایی که شنیده می‌شود این است که «آرایش باعث می‌شود که احساس زیبایی بیشتری داشته با شم.»؛ اما درواقع نباید چنین باشد. شما نباید به دیگران اجازه بدهید تنها از روی ظاهر درباره شما قضاوت کنند (و آن‌هایی را که این چنین هستند، کنار بگذارید!) نباید اجازه بدهید شما را به این دلیل مایوس کند که درباره ظاهر افراد با شما هم نظر نیستند. کنارگذاشتن آرایش تنها یک قدم کوچک به سمت صلح کردن با تصویر شما از جسم و روح خودتان است.

۶. با عمق بیشتری زندگی را تحسین خواهیدکرد
پذیرفتن چهره طبیعی خود، اساس یک زندگی ریشه دار در سادگی و هماهنگی با خودتان خواهدداشت. دنباله روی از جریان‌ها و تلاش برای هم جهتی با هنجار‌های اجتماعی و استاندارد‌های زیبابی، خسته کننده است. همچنین هزینه کردن مقادیر بسیار زیاد پول برای محصولات زیبایی به این امید که شما را «زیباتر» و در نتیجه حس شما را «بهتر» کند، انرژی گیر است و شما با دنیایی از خستگی‌ها باقی می‌مانید.

به یاد داشته باشید، چهره و ظاهر شما، آنچه را هستید، تعریف نمی‌کند. شما بهتر از این‌ها هستید و واقعیت ظاهر شما زیباتر است. بدون آرایش بیرون رفتن شجاعت می‌خواهد، اما درعوض تجربه‌ای ناب پدید می‌آورد.

منبع: فراناز

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرایشگاه زنانه عزت نفس لوازم آرایش اعتماد به نفس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، در اقدامی غیرمنتظره که رسانه‌های اسپانیایی از آن به عنوان ‏خبری شوکه‌کننده یاد کردند باشگاه اوساسونا دقایقی پیش با ترتیب دادن یک نشست ‏خبری رسما اعلام کرد که سرمربی فعلی این تیم در پایان فصل جدا خواهد شد. ‏

یاگوبا آراساته که از تابستان 2018 هدایت اوساسونا را بر عهده گرفته تابستان آینده بعد ‏از شش سال حضور روی نیمکت تیمش در ال‌سادار از اوساسونا خواهد رفت. ‏

در نشست خبری امروز علاوه بر آراساته، رئیس باشگاه اوساسونا و همچنین برالیو ‏واسکس، مدیر ورزشی باشگاه، حضور داشتند. ‏

در هفته‌های گذشته شایعاتی درباره اینکه ممکن است آراساته قراردادش را با اوساسونا ‏تمدید نکند وجود داشت ولی هیچکس گمان نمی‌کرد این شایعات جدی باشد. آراساته در ‏فصل‌های خوب گذشته اوساسونا نقش مهمی داشته و از محبوبیت قابل توجهی بین ‏هواداران برخوردار است. به خصوص به خاطر فصل گذشته که اوساسونا با حضور او به ‏فینال کوپا دل‌ری رسید و موفق شد در اروپا بازی کند. با اینکه اوساسونا در فصل جاری به ‏خوبی فصل گذشته بازی نمی‌کند ولی فاصله زیادی با منطقه خطر سقوط دارد. ‏

آراساته در نشست خبری امروز گفت:" امسال برای ما سخت شروع شد. من متعهد ‏هستم که فصل را خوب تمام کنیم. من اگر می‌خواستم می‌توانستم ادامه بدهم ولی ‏مجبورم صادق باشم و بگویم به این نتیجه رسیده‌ام که بهتر است از تیم جدا شوم. ‏اوساسونا همیشه در قلب من خواهد بود". ‏

بعد از ژاوی، سرمربی بارسا، که در میانه فصل اعلام کرد با فرا رسیدن تابستان بارسا را ‏ترک خواهد کرد آراساته دومین سرمربی لالیگایی است که خداحافظی خود در پایان ‏فصل را اعلام می‌کند. ‏

دیگر خبرها

  • جسورترین زنان دنیا روی فرش قرمز
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • خداحافظی طولانی کثیف‌ترین سوخت فسیلی جهان
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • سرمربی تیم نکونام مثل ژاوی خداحافظی کرد!‏