Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم گراوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مشارکت بوشهری‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با قدردانی از مشارکت بوشهری‌ها در این عرصه سرنوشت‌ساز تصریح کرد: مردم این استان با حضور پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

گراوند بیان کرد: در بخشی از حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر نمایندگان منتخب مردم شناسایی‌شده و در بخشی دیگر هنوز باقی‌مانده که ستاد انتخابات استان در تلاش است در ساعت‌های پیش رو اقدام به اعلام نتایج رسمی منتخبان مردم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: مردم استان بوشهر از بین ۶۶ نامزد در عرصه رقابت در چهار حوزه انتخابیه چهار نفر را با آرای خود راهی خانه ملت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی کردند.

گراوند گفت: از مجموع جمعیت یک‌میلیون و ۱۶۰ هزارنفری استان بوشهر ۷۸۳ هزار و ۳۳۳ نفر واجد شرایط رأی که از این شمار ۳۷ هزار و ۶۵۹ نفر رأی اولی بودند.

استاندار بوشهر بابیان اینکه استان بوشهر دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است خاطرنشان کرد: ۷۲۰ شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر تعیین‌شده بود که ۵۰۱ شعبه معادل ۷۰ درصد ثابت و ۲۱۹ شعبه معادل ۳۰ درصد سیار است.

کد خبر 4860237

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 98 عبدالکریم گراوند مجلس شورای اسلامی بوشهر استاندار بوشهر استانداری بوشهر مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن مجلس شورای اسلامی بارش برف ایلام بوشهر تعطیلی مدارس دهه فجر ویروس کرونا گرگان شهرکرد قزوین شیراز استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود

ایسنا/بوشهر معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ملی بازآفرینی با همت شرکت باز آفرینی شهری ایران درکشور اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، سید مسلم سیدالحسینی روز پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع روسای کمیسیون های شهرسازی و معماری در بوشهر افزود: سندتوانمندسازی برنامه ملی بازآفرینی درصورت تصویب در هیات وزیران  بزودی درکشور اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه  مبنا و محور این برنامه برپایه مشارکت مردمی است، اضافه کرد: بر مبنای این برنامه یک مدیریت یکپارچه درکشور ایجاد می‌شود که کار در راس آن در کشور رئیس جمهور، در استان ها استانداران و در شهرستانها فرمانداران با دبیری شهرداران انجام می شود.

مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران تصریح کرد: با اجرای این برنامه با مشارکت مردم و افزایش روحیه شورایی، شهرهای ایران در همه زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بافت های تاریخی توسط خود مردم و با مشارکت واقعی مردمی رشد پیدا می کنند.

وی ادامه داد: در این برنامه شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر، دولت و مردم سه رکن اصلی اجرایی هستند و توسعه شهری بجای کارشناسی و تخصصی برمبنای توافقی است که میان مردم و موردقبول و توافق نهایی مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه بافت تاریخی بوشهر بعنوان نماد معماری کشور شناخته می شود،اظهارکرد: این نماد معماری نشان می دهد که آنچه موجب توفیق شهر بوده همان مشارکت مردم بوده است و تجربه تاریخی نشان می‌دهد که هیچگاه طرح های توسعه شهری از بالا به پایین موفقیتی نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران