Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جدید بارسا شروع بسیار خوبی داشت.

طرفداری - مارتین بریتویت، خرید جدید بارسلونا به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

به گزارش موندو دپورتیوو، ساعتی پیش بارسلونا موفق شد با درخشش مسی و با پنج گل، از سد ایبار عبور کند و با دو امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید - که هنوز بازی این هفته‌اش را انجام نداده - راهی صدر جدول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی به جز مسی که پوکر کرد، مارتین بریتویت هم برای اولین بار با پیراهن بارسا وارد زمین شد و توانست در کمتر از 20 دقیقه بازی، 2 پاس گل بدهد. حالا هواداران بارسا امیدوارند او خرید ناموفقی نشود. بریتویت پس از بازی گفت:

همه اتفاقات روزهای اخیر، فوق العاده بود. با حضورم در بازی امروز، یک رویا به حقیقت پیوست. کمی مضطرب اما پر از انگیزه بودم. بابت پیروزی تیم هم بسیار خوشحالم. هواداران استقبال بسیار خوبی از من به عمل آوردند و باید بگویم از حضور در بارسا مفتخرم. مسی به من روحیه می‌دهد و تیم را تشویق می‌کند. او کار بزرگترها را می‌کند و دوست دارد بقیه از جمله من در آسایش و آرامش کار کنیم. در طول بازی بارها به دنبال پاس دادن به من بود. پس از در آغوش گرفتن مسی، لباس‌هایم را نخواهم شست!

اگر 15 روز به من می‌گفتند قرار است راهی بارسلونا شوی، باید اعتراف کنم که حرف‌شان را جدی نمی‌گرفتم و انتظارش را نداشتم. عدم گلزنی در اولین بازی؟ دروازه بان توپ را به خوبی مهار کرد ولی مطمئنم که گل‌هایم نیز از راه خواهند رسید و نگران نیستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی دیشب با برتری 1-4 برابر بارسا ضمن جبران شکست بازی رفت توانست مجوز حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

بدون شک یکی از ستاره های هر دو بازی رفت و برگشت برای پاریس، ویتینیا بود. او دو گل به بارسا زد و به خصوص گل دیشب او که دومین گل پی اس جی بود، بسیار تعیین کننده شد.

ویتینیا در پایان بازی به کانال پلاس گفت: «گل من؟ حس باورنکردنی دارم. مدت ها رویای چنین روزی را داشتم و حالا در نیمه نهایی هستیم. فکر می کنم به شایستگی نیز توانستیم صعود کنیم. همه خوشحالیم و باید به این تیم افتخار کرد.»

ستاره پرتغالی ادامه داد: «فکر می کنم بعد از شکست بازی رفت به جز هواداران ما، کسی به این تیم اعتقاد نداشت ولی ما نشان دادیم که می توان دست به کارهای بزرگ زد. وقتی بارسا گل اول را زد نیز ناامید نشدیم. مربی گفته بود با ذهنیت درست می توانیم این بازی را ببریم.»

ویتینا در مورد نقش لوئیس انریکه در این برد گفت: «او مربی‌ای باورنکردنی است و بسیار نقش بزرگی در این پیروزی داشت. فرم حرف زدن او که بسیار متقاعد کننده است و تاکتیک درستی که انتخاب کرده بود، باعث شد بازی را ببریم.»

دیگر خبرها

  • تلخ‌ترین حذف بارسلونا پس از 40 سال
  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • خلاصه بازی بارسلونا ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو؛ پاسخ کوبنده عثمان دمبله به هواداران بارسا
  • عثمان دمبله: عاشق بارسلونا هستم؛ سوت‌های هواداران؟ زندگی همین است!
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)
  • درخواست لاپورتا از هواداران: ورزشگاه را زودپز کنید!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم