Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@16:19:11 GMT

تمام مسابقات ورزشی کشوری لغو شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۹۵۴۴

تمام مسابقات ورزشی کشوری لغو شد

ستاد مقابله با گسترش بیماری کرونا در ورزش فدراسیون پزشکی ورزشی، از لغو تمام رویدادهای ورزشی کشوری، لیگ های دسته اول و دوم همه رشته های ورزشی به مدت ۱۰ روز خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در اطلاعیه این فدراسیون آمده است: پیرو هماهنگی به عمل آمده با معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و نظر به اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش و همچنین علاقه مندان و تماشاگران رویدادهای ورزشی، اعلام می‌گردد از روز دوشنبه ۵ اسفندماه ۱۳۹۸ تمام مسابقات ورزشی کشوری و لیگ‌های دسته اول و دوم در تمام رده‌های سنی به مدت ۱۰ روز لغو اعلام می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمات بعدی این ستاد متعاقباً و از طریق اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود.

یادآور می‌شود، ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش پیرو دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان به فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص فعالیت این فدراسیون در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در ورزش راه اندازی شد.

کد خبر 411767

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ورزش ایران فدراسیون انجمن های ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در آیین افتتاحیه مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج اظهار داشت: استان کردستان در این رشته ورزشی مستعد بوده و امیدواریم با ابتکارات جدید شاهد ایجاد فضای خوبی برای رشد نونهالان باشیم.

نصرالله پریچهره گفت: ما قهرمانان خوبی در دو ه‌های گذشته داریم و با این فاصله تا مسابقات فرصت خوبی داریم که برگزاری اردوی‌های مختلف در آمادگی کامل به سر ببرند.

حضور ۱۶ نفر در مسابقات انتخابی تیم ملی

 رئیس انجمن دارت ایران نیز در این آیین اظهار کرد: با برگزاری مسابقات رنکینگ آزاد در سطح کشور ۱۶ نفر (۸ آقا و ۸ خانم) در مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج حضور پیدا کرده و به رقابت می‌پردازند.

کامبیز ایوب زاده اضافه کرد: در نتیجه‌ی مسابقات دوره ای، مجموعا ۸ نفر جهت شرکت به مسابقات آسیایی چین تایپه اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به تبعیض جنسیتی در فدراسیون جهانی تصریح کرد: در مسابقات آسیایی تعداد آقایان ۴ و تعداد خانم‌ها ۲ نفر بوده که به پیشنهاد ایران این رویه بعد از سال‌ها تغییر داده شده و امسال در مسابقات آسیایی چین تایپه شاهد حضور ۴ زن و ۴ مرد خواهیم بود.

ایوب زاده در ادامه با اشاره به اینکه امسال توانستیم کرسی هئیت رئیس فدراسیون دارت آسیا و اقیانوسیه را بگیریم، بیان کرد: در اوایل سال جاری پیشنهادات خود را به فدراسیون جهانی جهت اضافه کردن نوجوان به مسابقات آسیایی داده شد.

وی بر پیگیری اضافه شدن رده سنی ۱۸ تا ۲۳ سال تاکید کرد و گفت: ایجاد این رده سنی باعث ایجاد انگیزه مضاعف در سنین پایین‌تر می‌شود.

رئیس انجمن دارت ایران ابراز امیدواری کرد با کادر فنی خوب و تلاش‌های ورزشکاران امیدواریم در مسابقات چین تایپه که در آبان ماه امسال برگزار می‌شود شاهد افتخار آفرین ورزشکاران ایرانی باشیم.

 مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز در در سخنانی کوتاه گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی ۲۰ انجمن، ۴۰ رشته ورزشی و ۷۰ تیم ملی در رده‌های سنی مختلف آقایان و بانوان را مدیریت می‌کند.

مهدی میرزاییان اضافه کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی هزار و ۶۰۰ زیرمجموعه کمیته ورزشی را سراسر کشور دارد.

رقابت‌های نهایی و انتخابی تیم ملی دارت بخش بانوان و آقایان کشور تحت عنوان «جام برترین ها» ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه در شهر سنندج برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است