Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@11:25:39 GMT

مشخص شدن منتخب مردم الیگودرز در مجلس

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۹۶۱۵

مشخص شدن منتخب مردم الیگودرز در مجلس

فرماندار الیگودرز از مشخص شدن منتخب مردم این شهرستان در انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا کشکولی با بیان اینکه مردم کشور با حضوری پررنگ در انتخابات بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ انقلاب ورق زده و توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کردند، اظهار کرد: با پایان یافتن انتخابات، محمد خدابخشی بار دیگر توسط مردم  به عنوان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی  انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور مردم این شهرستان در انتخابات باشکوه عنوان کرد و با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود مشارکت بالای ۵۰ درصد باشد، ادامه داد: انتخابات این دوره نسبت به دوره قبل بسیار خوب برگزار شد.

فرماندار الیگودرز در خصوص روستاهای صعب‌العبور این شهرستان و تمهیدات این فرمانداری برای اخذ رای از مردم این مناطق اضافه کرد: ناچار شدیم از بالگرد برای انتقال صندوق به مناطقی همچون زلقی و ززوماهرو استفاده کنیم چون بخشی از راه‌ها به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود.

کشکولی از حضور پرشور و بانشاط مردم در این انتخابات قدردانی کرد و گفت: خوشحالیم مردم با مشارکت منتخب خود را انتخاب کردند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا انتخابات انتخابات مجلس یازدهم الیگودرز انتخابات98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی