Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر شنبه در نشست پدافند غیرعامل و بحران و شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر اظهار داشت: فعلاً تصمیمی برای تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها گرفته نشده است.

وی تصریح کرد: برابر اعلام نظر دانشگاه علوم پزشکی هیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا در استان وجود ندارد اما باید رعایت نکات بهداشتی مطرح از سوی مسئولان بهداشتی رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند اضافه کرد: در این شرایط رعایت بهداشت عمومی و ارائه نکات آموزشی از سوی دانشگاه علوم پزشکی از طریق رسانه‌ها و برپایی کارگاه‌های آموزشی ضروری است.

وی بیان کرد: بر اساس پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی و تصمیم ستاد مدیریت بحران استان بوشهر با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و برگزاری نمایشگاه‌ها، جشنواره‌های ملی و استانی و اردوهای مختلف ازجمله اردوهای راهیان نور تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که دانشگاه علوم پزشکی وضعیت جدیدی را اعلام کند در استان لغو است.

گراوند گفت: برای حفظ سلامتی مردم آموزش‌وپرورش، سپاه و مراکز آموزش عالی از برپایی اردوهای مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی به خارج از استان جلوگیری کنند.

وی بابیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی در خصوص رعایت نکات بهداشتی باهدف پیشگیری از بیماری باید یک رابط بهداشتی باشند گفت: در زمان حاضر دانشگاه علوم پزشکی توصیه‌ای برای تعطیلی مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها ندارد.

استاندار بوشهر در خصوص تعطیلی مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها متناسب با شرایط جدید تصمیم‌گیری می‌شود بیان کرد: در راستای پیشگیری از اظهارنظرهای متفرقه در خصوص بیماری کرونا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یا معاون بهداشتی وی مسئول اصلی اطلاع‌رسانی در مورد بیماری کرونا در استان است و خلاف این موضوع از سوی هیچ مسئولی پذیرفتنی نیست.

گراوند گفت: رؤسای دانشگاه‌ها، فرماندهی نیروهای مسلح، مدیران آموزش‌وپرورش، رؤسای شبکه بهداشت شهرستان‌ها، شهرداری‌ها و راهداری مسئول اصلی کنترل و رعایت بهداشت عمومی در مناطق تحت امر خود هستند.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: عرضه قلیان در اماکن عمومی در راستای پیشگیری از انتقال بیماری کرونا ممنوع است و پلیس موظف به انجام این مهم است.

کد خبر 4860252

منبع: مهر

کلیدواژه: قلیان بوشهر دانشگاه علوم پزشکی عبدالکریم گراوند دانشگاه علوم پزشکی بوشهر استاندار بوشهر ویروس کرونا استانداری بوشهر انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی راهپیمایی 22 بهمن مجلس شورای اسلامی بارش برف ایلام بوشهر تعطیلی مدارس دهه فجر ویروس کرونا گرگان شهرکرد قزوین شیراز دانشگاه علوم پزشکی بیماری کرونا دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به تعطیل‌شدن درمانگاه خاتم الانبیاء طی چند روز گذشته، گفت: تعطیلی این مرکز درمانی توسط هیات امنا به دلیل اختلافات با دانشگاه علوم پزشکی رخ داده که باتوجه به خدمات مورد نیاز شهرستان و رایزنی انجام شده فعالیت آن طی چند روز آینده دوباره آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجوز فعالیت این درمانگاه از قبل توسط وزارت کشور صادر می‌شد، اضافه کرد: باتوجه به اینکه نحوه فعالیت مراکز درمانی باید زیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی و طبق دستورالعمل خاص باشد، از پارسال پیگیری در صورت تمدید مجوز فعالیت با مساعدت دانشگاه و هیات امنا انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و موافقت فرمانداری مجوز ۶ ماهه این درمانگاه طی چند روز آینده آماده و تا این مدت نیز با نامه فرمانداری فعالیت دوباره درمانگاه شروع می‌شود.

عباسی یادآور شد: باتوجه به نیاز شهرستان و خدمات درمانی این درمانگاه تعطیلی آن توسط هیات امناء قابل قبول نیست و تلاش می‌کنیم ضمن برآوردن انتظارات دانشگاه علوم پزشکی نسبت به رفع اختلافات موجود توافق حاصل شود.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار خدمت در بیمارستان خورموج به مردم ارائه شد
  • مدافعان سلامت استان بوشهر تعطیلات خود را وقف خدمت کرده‌اند
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • شهروندان گوشت را فقط از مراکز عرضه مجاز تهیه کنند
  • بهورزان جنوب کرمان با موتور سیکلت به روستا‌ها می‌روند
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد