Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد طبق توافق وزارت بهداشت و وزارت ورزش تمام بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر باید بدون تماشاگر برگزار شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از بازی سپاهان و پرسپولیس به ریاست جلال مرادی ناظر بازی برگزار شد. در این نشست افشین پیروانی، علیرضا اشرف و محمد فارسیان به نمایندگی از پرسپولیس حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست اعلام شد سپاهان با لباس زرد و شورت ورزشی مشکی و دروازه‌بانش با لباس یک‌دست طوسی و پرسپولیس نیز با پیراهن یکدست قرمز و دروازه‌بان تیم هم با پیراهن سبز به میدان می روند.

در اواسط نشست  سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با سرهنگ نصیری مسئول یگان ویژه تماس گرفت و اعلام کرد طبق توافق وزارت بهداشت و وزارت ورزش تمام بازی‌های  هفته بیستم لیگ برتر باید بدون تماشاگر برگزار شود.با این وجود باشگاه سپاهان نسبت به این تصمیم کلی اعتراض داشت و خواهان برگزاری بازی با حضور تماشاگران بود.

انتهای پیام/4127/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی خاکزاد، دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگویی اظهار کرد: از ابتدا به دنبال این بودیم که شرایط را برای حضور بانوان تماشاگر فراهم کنیم اما زیرساخت‌ها مناسب نبود. بعد از بازدید استاندار محترم از ورزشگاه یادگار امام (ره) جلسه‌ای برگزار کردیم و مقرر شد نواقص این ورزشگاه تا ۲۴ فروردین برطرف شود.

به نقل از ایسنا دبیر هیات فوتبال آذربایجان شرقی گفت: بانوان تماشاگر می‌توانند از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در بازی تراکتور با ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. بلیت‌فروشی بانوان تماشاگر نیز از طریق سایت انجام خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888983

دیگر خبرها

  • جوابیه مدیر تراکتوری به ادعای تند سپاهان!
  • جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار