Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:34:07 GMT

قدردانی از کارکنان زن در زندان مهاباد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۹۷۰۱

قدردانی از کارکنان زن در زندان مهاباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، به منظور تجلیل از مقام شامخ زن و همزمان با میلاد باسعادت زهرای مرضیه سلام الله علی‌ها از پرسنل زن شاغل در زندان مهاباد با اهدای کارت هدیه در دفتر رئیس زندان تجلیل شد.

بخشی رئیس زندان مهاباد در مراسم گرامیداشت روز زن ضمن تبریک و تهنیت این روز مبارک گفت: زن زیر بنایی‌ترین پایه‌های اخلاقی را در یک جامعه رقم می‌زند و با استفاده از پایگاه اجتماعی مختلف نقش‌های گوناگونی را عهده دار میشود که در نهایت منجر به ترویج عدالت خواهد شد و حضور یک زن در تمام لحظات زندگی و از ابتدای خلقت تاکنون مأنوس رفتار نیک مردان شده است که در این میان زنان با توانمندی‌هایی که دارند پا به میدان می‌گذارند و هر یک نقش سازنده‌ ای را به عهده خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین ضمن برشمردن ویژگی‌های ممتاز زنان که شأن و منزلت مادری دارد، اضافه کرد: اراده قوی زنان است که موجب عبور از میان راه‌های سخت و پر تلاطم میشود و خداوند هیچگاه یک زن را بدون اهدافش خلق نکرده و به تبع در آفرینش خود هدفی داشته است و زن مهمترین رکن هر خانواده است که زندگی بدون رکن اصلی صدمات جبران ناپذیری را به دنیال خواهد داشت.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان زندان ها حضرت زهرا روز زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در این نامه آمده است: با احترام به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • درمورد زنان چند بار دست در حفره حجاب کردند و گزیده شدند، اما باز هم تکرار می‌کنند!
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر روانی (+عکس)
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر روانی
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر
  • اقدامات خودجوش کارکنان برای پاکسازی محیط نیروگاه برق ری + تصاویر