Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:40:51 GMT

مدارس کرمانشاه 2 روز تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۹۹۷۴۲

مدارس کرمانشاه 2 روز تعطیل شد

ایسنا/کرمانشاه مدارس کرمانشاه روزهای یکشنبه و دوشنبه(چهارم و پنجم اسفند) تعطیل شد.

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دولتی و غیردولتی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان در سراسر استان کرمانشاه در روزهای یکشنبه و دوشنبه، چهارم و پنجم اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام صورت گرفته تاکنون موردی از ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه صورت نگرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از امروز روند افزایش دما در سطح استان آغاز شده و تا روز یکشنبه هفته آینده در تمامی مناطق استان در طول روز هوای گرم حاکم خواهد شد.

وی افزود: طی این مدت در بعدازظهر و عصر روزهای جمعه تا شنبه هفته آینده، در مناطق مرکزی و جنوبی استان از شرایط فصلی و محلی رگبار موقت باران احتمال می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: طی روزهای جمعه و شنبه شاهد توسعه ناپایداری فصلی و محلی در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان خواهیم بود که طی ساعات بعدازظهر و عصر موجب وزش تندباد موقتی، افزایش ابرهای همرفتی و رگبار باران و رعدوبرق در نواحی مستعد با احتمال اصابت صاعقه خواهد شد.

کوهی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6081198

دیگر خبرها

  • سامانه‌ ناپایدار جوی روز یکشنبه وارد کرمانشاه می‌شود
  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • نفوذ سامانه‌ای ناپایدار به جو کرمانشاه از روز یکشنبه
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرامی‌گیرد
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • هوای کرمانشاه تحت تاثیر امواجی ناپایدار
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • تجارت با دنیا فقط ۳ روز در هفته!/ شوک مجلس به بخش خصوصی