Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: در اساسنامه فدراسیون آمده که فرد نامزد پست ریاست باید سابقه مدیریتی داشته باشد و ضرورتی ندارد در حوزه ورزشی کار کرده باشد که با این شرایط سوابق مدیرینی ممبینی تأیید صلاحیت شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، صفی الله فغانپور در مورد تأیید صلاحیت نامزدهای فدراسیون فوتبال درباره سابقه مدیریتی گفت: بر اساس اساسنامه اگر کسی ده سال سابقه مدیریت در ارگان‌های دیگری داشته باشد می‌تواند در انتخابات فدراسیون شرکت کند حتی اگر سابقه نامزد مورد نظر در حوزه ورزشی نباشد؛ ممبینی سوابق مدیرعاملی یک شرکت را به ما ارائه داده است؛ بنابراین با این شرایط او دارای سابقه مدیریتی ده سال است و تأیید صلاحیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد پرداخت مالیات و بیمه توسط ممبینی در شرکت مربوطه اظهار کرد: قانون به صراحت مشخص می‌کند چه شرکتی فعال است.ضمن اینکه پرداخت بیمه یا مالیات یک مقوله جداست و سازمان بازرسی مالیات کل کشور باید بحث مالیاتی را رسیدگی کند.

وی در پاسخ به این سؤال که در ماده یک اساسنامه فدراسیون فوتبال آمده فدراسیون یک نهاد غیردولتی است و باید قوانین داخلی را رعایت کند و سرپرست دبیر کلی فدراسیون شرایط احراز این پست را ندارد، عنوان کرد: در بند یک ماده ۶۰ اساسنامه می‌گوید با انعقاد قرارداد معین دبیر کل انتخاب می‌شود در واقع با پیشنهاد رئیس و تأیید اعضای مجمع دبیر کل را انتخاب کنند.

وی در مورد اینکه در قرارداد اسکوچیچ چه کسانی حضور داشتند؛ گفت: قرارداد سرمربی جدید با حضور یک تیم حقوقی و مسئولان فدراسیون منعقد شد.

معاون حقوقی فدراسیون فوتبال در مورد افرادی که در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت شدند، گفت: صلاحیت‌ها هنوز تمام نشده است.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون ممبینی فدراسیون فوتبال تأیید صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۹۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

 این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • ای‌اف‌سی واگذاری استقلال و پرسپولیس را تأیید کرد
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست