Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@06:39:56 GMT

سود سهام عدالت برخی مشمولان امروز واریز شد

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۰۰۵۶

سود سهام عدالت برخی مشمولان امروز واریز شد

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، سود سهام عدالت برخی مشمولان طی امروز به حساب آن ها واریز شده است.

برخی افراد که شماره شبای بانک ملت را برای دریافت سود سهام عدالت ثبت کرده اند از واریز سود سهام عدالت خود طی امروز خبر داده اند.

بر این اساس افرادی که به اندازه 532 هزار تومان سهام عدالت دارند 109 هزار و 60 تومان سود دریافت کرده اند که معادل سود 205 هزار تومانی برای یک میلیون تومان سهام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا صالح  رئیس سازمان خصوصی سازی در این باره گفت: سود سهام عدالت سال 97 بدون اولویت بندی مشمولین از ساعت 8 صبح شنبه در تمامی بانک‌ها واریز خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تعداد مشمولین که حدود 42 میلیون نفر هستند ممکن است واریز این سود به حساب بعضی از بانک‌ها تا انتهای هفته به طول بینجامد، اما در این دوره ما تقریباً تمام سود مشمولین را واریز خواهیم کرد.

 صالح ادامه داد: از سود سال 97 سهام عدالت مشمولین تنها عددی حدود 4 یا 5 هزار تومان برای هر یک میلیون تومان سهم باقی می‌ماند که ما تلاش می‌کنیم تا پایان اسفند آن را هم واریز کنیم تا سود سال 97 کاملاً تسویه شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت سال 97 مشمولین برای هر سهم یک میلیون تومانی 205 هزار تومان است که با توجه به اینکه مشمولینی که زیر نظر کمیته امداد و بهزیستی هستند مالکیت صددرصد سهام خود را در اختیار دارند این عزیزان 205 هزار تومان را به صورت کامل دریافت می‌کنند، اما دیگر مشمولین که مالک بخشی از سهام خود هستند به همان نسبت درصدی که مالکیت سهام دارند از 205 هزار تومان سود خود را دریافت می‌کنند.

وی افزود: تاکنون از 49 میلیون نفر مشمولین دریافت سهام عدالت حدود 5 میلیون نفر شماره شبای خود را اعلام نکرده اند که سهام آن‌ها نیز محفوظ و در حسابشان نگهداری می‌شود تا زمانی که شماره شبای خود را اعلام کنند و سود این دوره و دوره‌های پیشین را به صورت یکجا دریافت کنند.

گفتنی است سود سهام عدالت در سال 95 به ازای هر سهم یک میلیونی 150 هزار تومان، و برای سال 96 سود این سهام 175هزار تومان بوده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: سود سهام عدالت هزار تومان یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد

محمد غفوری، کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۲۷ فروردین ماه شاخص کل بورس با افزایش بیش از ۱۰ هزار واحد در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۲ هزار واحدی در سطح ۷۲۶ هزار واحدی ایستاد تا امروز روند مثبتی را در بازار سهام شاهد باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: حجم معاملات امروز بازار سهام ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود ۲ هزار و ۷۱۵ میلیارد تومان ثبت شد و در نهایت بازار امروز شاهد ورود نقدینگی افراد حقیقی به میزان ۲۸۱ میلیارد تومان بود همچنین امروز ۸۰ درصد بازار در محدوده مثبت دست به دست شدند.

غفوری همچنین اظهار کرد: امروز صندوق‌های سهامی شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی حقیقی‌ها بودند و بیشترین میزان خروج نقدینگی را صندوق‌های با درآمد ثابت به خود اختصاص دادند. با توجه به ریسک‌های سیستماتیک بزرگ روز گذشته قبل از شروع به کار بازار سازمان بورس تصمیم بر تغییر دامنه نوسان کرد و اعلام شد سه روز دامنه نوسان مثبت و منفی یک درصد است اقدامی مناسب که نتیجه آن‌مطلوب بود و حالا امروز بازار متعادل به کار خود ادامه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • ۲۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد
  • اقدام تنبیهی ایران بیانگر توجه به عدالت بین‌المللی است
  • مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران
  • فروردین سود سهام عدالت واریز می‌شود؟
  • رسمی: پرسپولیس فردا قطعا واگذار می‌شود
  • ریزش شاخص کل بورس به سطح دو میلیون و ۲۰۷ هزار واحد
  • اعلام زمان دومین حراج شمش طلا/ خریداران تا پایان امروز ۳۵۰ میلیون تومان واریز کنند