Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@21:08:00 GMT

دانشگاه‌های استان اردبیل تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۰۰۶۱

دانشگاه‌های استان اردبیل تعطیل شدند

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی این دانشگاه شنبه شب در اطلاعیه خود بیان داشت :به منظور جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری ناشی از ویروس کرونا و کاهش دغدغه خانواده‌ها و دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی، تمامی کلاس‌های آموزشی این دانشگاه در شهرستان‌های اردبیل، نمین، مشگین‌شهر و پارس‌آباد، از روز یکشنبه ۴ اسفند تا پنجشنبه ۸ اسفند تعطیل می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز اعلام کرد که برای جلوگیری از شیوع احتمالی هرگونه بیماری و کاهش دغدغه خانواده ها و دانشجویان کلاسهای آموزشی این دانشگاه در سراسر استان اردبیل، روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است.

آموزش و پرورش استان اردبیل نیز مدارس این استان را در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل اعلام کرده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان اردبیل دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است

روح الله عباسپور، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران گفت: بخش زیادی از شکوفایی اقتصادی نیاز به تعاملات بین المللی دارد.

وی افزود: تجار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان باید تعاملات جهانی و بین المللی داشته باشند.

عباسپور اظهارداشت: اگر پنجشنبه را تعطیل کنیم و شنبه و یکشنبه را داشته باشیم عملا یک روز کاری در تعاملات بین المللی را از دست خواهیم داد، چون آن‌ها شنبه و یکشنبه را تعطیل می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ما شنبه را تعطیل کنیم، پنجشنبه را در تعاملات بین المللی با صادرات و واردات خواهیم داشت و شرایط بهتری را تجربه کرده و یک روز کاری اضافه در طول هفته خواهیم داشت؛ این از مطالبات اصلی تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعطیلی شنبه بهتر از تعطیلی پنجشنبه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • تعطیلات آخر هفته و تاریخچه آن
  • هفته کاری پنج روزه از کی شروع شد؟
  • کدام کشور‌ها شنبه تعطیل هستند؟
  • کدام کشورها شنبه تعطیل هستند؟
  • (ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟