Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@14:06:17 GMT

بازداشت تمام اعضای یک شعبه اخذ رأی

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۰۰۷۹

به گزارش فارس از خواف، حسین سنجرانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان برگزاری انتخابات دوم اسفند ماه جاری، همه اعضای یک شعبه اخذ رأی به‌علت سهل‌انگاری بازداشت شدند و برای این صندوق فرآیند قضایی طی می‌شود.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار افزود: در قبال صیانت از آرای مردم مسئول هستیم و هرجا احساس کردیم رأی مردم مورد دستبرد یا تخلفی قرار گرفته برخورد کردیم و برای این صندوق نیز تقاضای ابطال آرا دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: دستگاه احراز هویت سبب کشف این ماجرا شد، به‌طوری که شعبه اخذ رأی تقاضای تعرفه داشت و آمار اعلامی دستگاه احراز هویت چنین چیزی را نشان نمی‌داد.

سنجرانی گفت: ابطال یا عدم ابطال آرای این صندوق تأثیری در نتیجه کلی یا تغییر فرد پیروز انتخابات ندارد.

فرماندار خواف بیان کرد: تنها راه توسعه و پیشرفت این شهرستان‌ها، حفظ وحدت و همدلی میان مردم با مردم و مردم با مسؤولان است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت: با توجه به وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف که همان ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی می باشد، خوشبختانه اعضای شعب ۱۹، ۲۰ و ۳۷ مجتمع شماره ۳ شورای حل اختلاف اهواز توانستند با اقدامی جهادی و در یک روز کاری ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه به ارزش ۱۱ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال را با صلح و سازش مختومه کنند و این اقدام نشانگر اثرگذاری فراوان شورای حل اختلاف در حل و فصل دعاوی مردم است.

او می‌گوید: هر چه شورای حل اختلاف تقویت و مورد حمایت قرار بگیرد، آسیب های اجتماعی کاهش چشمگیر خواهد داشت و بر امنیت، آرامش و آسایش پایدار جامعه افزوده می شود.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های اعضای شوراهای حل اختلاف استان در کاهش تنش و دعاوی مردم، بر اهمیت دادن به گسترش صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از تمامی ظرفیت ها و تلاش مضاعف، پرونده های ارجاعی به شورای حل اختلاف را به صلح و سازش هدایت کنیم و در سال ۱۴۰۳ پرونده های مختومه با صلح و سازش را گسترش و افزایش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • گارانتی‌های خودروهایی که به راحتی باطل می شوند