Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های البرز در روز یکشبنه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی درویش‌پور معاون امور عمرانی استانداری البرز گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و توجه به سلامتی دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان و خانواده‌های محترم و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان، تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی و دانشگاهی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان در روز یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مدارس دانشجویان البرز دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: از محل اعتبارات دولتی و ردیف‌های کمک به شهرداری‌ها، یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان ایلام طی دو سال اخیر پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین‌_ در آئین تکریم و معارفه مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام با تبریک پاسخ کوبنده شب گذشته به رژیم جنایتکار صهیونیستی اظهار کرد: تمام استکبار باید بداند که جمهوری اسلامی ایران در بحث امنیت هیچ‌گونه مماشاتی با کسی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه خدمتگزاری به مردم هیچگاه تعطیل نمی‌شود و جابه‌جایی مدیران بر اساس چرخش نخبگان است، افزود: حوزه عمرانی و امور شهری یک حوزه تخصصی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: شهرداری‌های استان در دو سال اخیر جان دوباره گرفته‌اند و اگر زمانی بعضی شهرداری‌ها نمی‌توانستند حقوق کارکنان خود را تأمین کنند، اما امروز با تلاش و سعی همکاران در حوزه شهری و حمایت‌های مدیریت ارشد استان به سطحی از پایداری رسیده‌اند.

هژبری تصریح کرد: بعضی شهرداری‌های استان در حوزه مبلمان شهری فعال بوده‌اند که بخشی از آن به برکت اربعین بوده است که از محل اعتبارات دولتی و ردیف‌های کمک به شهرداری‌ها تحول اساسی صورت گرفته است و یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان به شهرداری‌های استان پرداخت شده که بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۲ مبلغ ۴۰۱ میلیارد تومان در حوزه اربعین به شهرداری‌های استان پرداخت شده است که در راستای پروژه‌های اربعین بوده و در حوزه مبلمان شهری نیز کارهای خوبی صورت گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: فعالیت شهرداری‌ها درون یک ویترین شیشه‌ای قرار دارد و کثرت مخاطبان و ذی‌نفعان از خدمات شهرداری زیاد است؛ بنابراین شهرداری‌ها علاوه بر رسیدگی به مطالبات مردمی، رضایتمندی شهروندان را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

هژبری برنامه‌محوری در دفتر امور شهری با مأموریت‌های نظارتی بر ۲۸ شهرداری استان را حائز اهمیت دانست و تأکید کرد: محدود کردن ساخت‌وساز غیرمجاز باید در برنامه‌ریزی‌ها مدنظر قرار گیرد.

لازم به ذکر است در این آئین از زحمات خالق منصوری تقدیر و رضا دارابی به عنوان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام معارفه شد.

کد خبر 744446

دیگر خبرها

  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • مدارس هرمزگان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • برخی مدارس و دانشگاه‌ های استان بوشهر غیرحضوری شد
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری است
  • فردا مدارس تعطیل می‌شوند؟
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • پرداخت بیش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام در دو سال گذشته
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان ایلام
  • یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های ایلام پرداخت شد