Web Analytics Made Easy - Statcounter

آموزش و پرورش مازندران از تعطیلی مدارس استان در روز یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد؛ مدارس استان در روز یکشنبه و دوشنبه ۴ و ۵ اسفندماه تعطیل است.

تمامی هنری و سینمایی در استان تا پایان هفته جاری تعطیل است

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز از لغو تمامی فعالیت‌های هنری و سینمایی در استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری، برنامه‌های هنری و سینمایی در سراسر استان مازندران تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زارع  اضافه کرد: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و ضرورت پیشگیری مناسب از خطر ابتلا به بیماری و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از همکاری صنوف مرتبط به اطلاع عموم می‌رساند: تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سالن‌های سراسر کشور تا پایان هفته جاری (۹ اسفندماه) تعطیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بدیهی است تدوام این وضعیت منوط به بررسی مجدد شرایط و اخذ نظر مراجع ذی‌صلاح خواهد بود.

انتهای پیام/3141/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش فرهنگ تعطیلی مدارس مازندران هنری و سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟

طبق مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شد و ساعت کاری هفتگی از ۴۴ به ۴۰ ساعت در هفته کاهش یافت. گفتنی است تعطیلی پنجشنبه‌ها نسبت به تعطیلی شنبه‌ها که در اغلب کشورهای جهان تعطیل است، ممکن است زیان اقتصادی به همراه داشته باشد.

دانلود صوت خبر تعطیلی پنجشنبه‌ها

کد خبر 745417

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • مجلس در تعطیلی پنج ‌شنبه‌ها توجهی به بخش خصوصی ندارد
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان