Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی با یک گل در خانه لسترسیتی به پیروزی رسید تا جایگاه خود را در رتبه دوم جدول تثبیت کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های دوم و سوم جدول لیگ برتر انگلیس امروز به مصاف یکدیگر رفتند این بازی در نهایت با پیروزی ۱-۰ شاگردان پپ گواردیولا خاتمه یافت؛ موضوعی که جایگاه این تیم را در رتبه دوم جدول رده بندی تثبیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همان دقایق ابتدایی بازی ستاره انگلیسی لستر یعنی جیمی واردی ضربه دقیقی را روانه دروازه منچسترسیتی کرد که توپ با بدشانسی او به تیر دروازه ادرسون برخورد کرد.

در دقیقه ۱۷ ایلکای گوندوگان روی پاسخ سرخیو آگوئرو در موقعیتی تک به تک با کسپر اشمایکل قرار گرفت اما دروازه بان دانمارکی توپ او را راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۳۷ لسترسیتی به یک ضربه ایستگاهی دست یافت و جیمز مدیسون از یک فاصله تقریباً دور شوت خوبی را روانه دروازه سیتی کرد که با عکس العمل خوبی از ادرسون مواجه شد و او توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۴۶ سرخیو آگوئرو روی یک فرار و با پاس کوین دی بروینه در موقعیت تک به تک قرار گرفت و توپ را روانه دروازه کرد اما گل او آفساید و در نهایت مردود اعلام شد.

در لحظات پایانی نیز منچستر سیتی به یک ضربه آزاد دست یافت اما توپ ریاض محرز راهی به دروازه نداشت تا مسابقه در نیمه اول با همان نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کند.

ثانیه های آغازین نیمه دوم با حمله سریع لستر همراه بود. هروی بارنز که بین دو نیمه به جای ایهیناچو وارد زمین شده بود، نفوذ تند و تیزی انجام داد و پس از ورود به محوطه جریمه توپ خود را به دهانه دروازه ارسال کرد که البته ادرسون آن را قطع کرد.

در دقیقه ۵۳ رودری توپ ربایی فوق العاده ای در میانه زمین انجام داد و بعد از آن توپ را به کوین دی بروین سپرد. این ستاره بلژیکی نیز شوتی محکم را راهی دروازه کرد که با مهار مطمئن کسپر اشمایکل روبه‌رو شد.

در دقیقه ۶۲ ایلکای گوندوگان شوتی را روانه دروازه لسترسیتی کرد که توپ در محوطه جریمه به دست دنیس پرائت برخورد کرد. صحنه ای که منجر به اعلام خطای پنالتی برای سیتی شد اما ضربه سرخیو آگوئرو که به وسط دروازه زده شده بود، توسط کسپر اشمایکل مهار شد.

چند دقیقه بعد لسترسیتی می‌توانست توسط جیمی واردی به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه والی او راهی به دروازه نداشت.

صحنه مهم بازی اما در دقیقه ۸۰ رقم خورد. ریاض محرز روی یک حرکت عالی و با عبور از سد چند بازیکن، پاس فوق العاده ای را برای گابریل ژسوس که چند دقیقه پیش به جای سرخیو آگوئرو وارد زمین شده بود، ارسال کرد و او نیز در موقعیتی تک به تک دروازه لستر را گشود.

 

 

بعد از گلزنی منچستر سیتی، باز هم این شاگردان پپ گواردیولا بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و چند موقعیت نصفه و نیمه نیز روی دروازه یکدیگر را ترتیب دادند و اما در نهایت بازی با همان نتیجه ۱-۰ به سود سیتی خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ انگلیس فوتبال منچسترسیتی لسترسیتی روانه دروازه سرخیو آگوئرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!

به گزارش "ورزش سه"، پس از بارش شدید و عجیب و غریب باران در شهرهای امارات و آب گرفتگی خیابان ها و وضعیت بد جوی، بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با 24 ساعت تأخیر در استادیوم هزاع بن زاید برگزار شد و العین توانست به امپراطوری الهلال پایان داده و با نتیجه دور از انتظار چهار بر دو از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.

ویدئو: 330255

این مسابقه با شوک زودهنگام العین به به میهمان آغاز شد. ضربه بلند العویس در مرکز زمین با ضربه سر بد ساویچ به یحیی نادر رسید و این بازیکن نیز به صورت اتفاقی توپ را برای سفیان رحیمی مراکشی ارسال کرد و ستاره اماراتی ها با سرعت بالا وارد محوطه جریمه شد و ضربه او به گوشه دروازه رفت تا میزبان در دقیقه چهارم به گل نخست دست یابد.

در ادامه و در میان ناباوری همگان، العین صاحب یک ضربه پنالتی شد. پاس در عمق بندر الاحبابی به رحیمی رسید و او موفق شد محمد العویس را نیز از پیش رو بردارد ولی با خطای سنگربان الهلال سرنگون شد و داور ابتدا آفساید اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه مشخص شد علی البلیهی آفساید را پر کرده و بدین ترتیب یک پنالتی برای العین اعلام شد که سفیان رحیمی آن را به گل تبدیل کرد.

شگفتی ها در دقیقه 38 تکمیل شد. روی یک شروع سریع، توپ برای اریک ارسال شد و این بازیکن در محوطه جریمه با خطای البلیهی سرنگون شد. ادهم مخادمه داور اردنی یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد اما کمک داور ویدیویی از او درخواست کرد تا صحنه را مورد بازبینی قرار دهد. با این حال، قاضی میدان روی تصمیم خود باقی ماند و سفیان رحیمی ضمن ثبت یک هت تریک تاریخی، نتیجه بازی را سه بر صفر کرد.

الهلال در وقت های تلف شده نیمه نخست صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی پس از بازبینی صحنه مشخص شد بازیکن این تیم در آفساید بوده و این پنالتی لغو شد. تیم عربستانی در آغاز نیمه دوم موفق شد یکی از گل ها را جبران کند. حرکت خوب ساویچ از سمت راست و ارسال زمینی او به دهانه دروازه با ضربه نوک پای مالکوم وارد دروازه شد تا بازی سه بر یک شود.

اما سریال پنالتی ها در دقیقه 51 باز هم تکرار شد. سفیان رحیمی پس از ورود به محوطه، پس از برخورد با کالیدو کولیبالی روی زمین افتاد و مخادمه پس از بازبینی صحنه، دستور به یک ضربه پنالتی داد. کاکو در دقیقه 56 پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت العویس به گل چهارم میزبان تبدیل کرد.

الهلال توانست در دقیقه 78 به گل دوم رسید. یک ارسال به روی دروازه الهلال با ضربه ساویچ همراه شد که خالد عیسی توپ را برگشت داد. در ادامه و پس از تأثیرگذاری صالح الشهری روی توپ، این سالم الدوسری بود که با یک چرخش تماشایی و در شرایطی که پشت به دروازه بود، دروازه را باز کرد تا بازی چهار بر دو شود.

در ثانیه های پایانی بازی نیز شوت سالم الدوسری به تیرک دروازه برخورد کرد. نهایت نیز این بازی با پیروزی بزرگ چهار بر دو العین به پایان رسید تا روند پیروزی های الهلال پس از 34 دیدار متوالی متوقف شده و آبی های ریاض پس از 42 مسابقه، تن به شکست بدهند.

دیگر خبرها

  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس
  • رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!