Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:25:12 GMT

مشارکت 43 درصدی مردم آذربایجان شرقی در انتخابات

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۰۲۹۲

مشارکت 43 درصدی مردم آذربایجان شرقی در انتخابات

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از مشارکت 43 درصدی مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

علیار راستگو در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در این خصوص اظهار کرد: مشارکت مردم استان از میانگین کشوری هم بالا بوده و در این رابطه از تمامی دست اندرکاران انتخابات، حمایت‌های معنوی امام جمعه تبریز، تدابیر ویژه استاندار و همچنین مشارکت مردم عزیز قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آخرین نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نیز گفت: در حوزه‌های فرعی "اسکو و آذرشهر" صورت جلسات نهایی شده و به امضا رسیده اما با توجه به ضرورت تجمیع آرا در مرکز حوزه انتخابیه و همچنین کثرت شعبات اخذ رای، منتظر تطبیق تمامی صورت جلسات توسط هیات نظارت هستیم و بلافاصله بعد از تطبیق و اعلام، نتایج را به سمع و نظر مردم عزیز خواهیم رساند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی نیز در این خصوص گفت: تلاش می‌کنیم تا فرآیند تطبیق به سرعت انجام شده و نتایج را اعلام کنیم.

صمد عزیزی افزود: پیش بینی می‌کنیم که نتایج انتخابات در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو تا یک و نیم ساعت آتی اعلام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات مجلس یازدهم انتخابات 98 دوم اسفند 98 آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تحویل ماشین آلات جدید به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی