Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@14:11:42 GMT

تابش خواستار لغو دیدار سپاهان و پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۰۳۵۸

تابش خواستار لغو دیدار سپاهان و پرسپولیس شد

مدیرعامل باشگاه سپاهان خواستار به تعویق افتادن دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس شد.

به گزارش ایمنا، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره برگزاری بازی سپاهان- پرسپولیس بدون تماشاگر، به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ویروس جدید اظهار کرد: حساسیت الان زیاد است و اگر بازی بدون تماشاگر باشد حق میزبانی ما منتفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهش ما این است که این بازی به تعویق بیفتد و خواهان برگزاری مسابقه با هوادار نیستیم. البته هنوز به صورت رسمی چیزی به ما ابلاغ نشده است.

او ادامه داد: بازی ما با استقلال در جام حذفی به خاطر آلودگی هوا و به خاطر سلامتی مردم به تعویق افتاد. درخواست ما این است که این بازی هم به تعویق بیفتد. به هیچ وجه نمی‌خواهیم سلامتی مردم به خطر بیفتد.

تابش که با برنامه "ورزشگاه" صحبت می‌کرد در پاسخ به این پرسش که اگر فشردگی مسابقات اجازه تعویق بازی را ندهد چه اتفاقی میفتد هم اظهار کرد: به هر حال می‌توانند یک شرایطی فراهم کنند. در همین بازی فردا حتی بدون تماشاگر ۵۰ نفر از تیم ما و ۵۰ نفر از تیم حریف و عوامل مسابقه حضور دارند. این ها هم انسان هستند. ما خواهان تعویق مسابقه هستیم. ما حاضریم حتی چهار روز یک بار بازی کنیم اما بازی فردا به تعویق بیفتد. باز هم تاکید می‌کنم سلامتی مردم در اولویت اول است و حاضر به خطر افتادن سلامتی مردم نیستیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 411773

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال سپاهان مسعود تابش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سلامتی مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر

هواداران آلومینیوم اراک و پرسپولیس می‌توانند دیدار این دو تیم را از نزدیک تماشا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

امید آلومینیوم به ارسال تأییدیه یوئل برای مجوز حرفه‌ای

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی، در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید