Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال عصر امروز پیگیری می شود و تیم های مدعی سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران از ساعت 16:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

سپاهان و پرسپولیس در شرایطی به مصاف هم می روند که هر دو چند روز پیش در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان در قطر با 3 گل از السد شکست خورد و پرسپولیس هم برابر تیم الشارجه امارات به تساوی رضایت داد تا زردها و قرمزهای لیگ در جدالی حساس و سرنوشت ساز به یکدیگر برسند.

تیم های پرسپولیس و سپاهان به ترتیب 41 و 36 امتیاز کسب کرده اند و کسب پیروزی در این رقابت می تواند آنها را به دیدارهای باقی مانده لیگ برتر امیدوارتر نگه دارد. پرسپولیس بعد از 3 قهرمانی متوالی در لیگ، سودای چهارمین قهرمانی پیاپی را در سر می پرواند و شاگردان گل محمدی می دانند برای رسیدن به این مهم باید از ورزشگاه نقش جهان با امتیاز بیرون بیایند. سپاهان که نمی خواهد قافیه را به رقیبش واگذار کند، چشم به 3 امتیاز خانگی دارد تا بتواند خودش را به قرمزهای تهران نزدیک تر از قبل کند.

تیم های پرسپولیس و سپاهان تا به حال 72 بار با هم تقابل داشته اند. در این بازی ها پرسپولیس 24 بار و سپاهان 18 بار پیروز شده است. 30 دیدار هم از این تقابل‌های دیدنی نیز بدون برنده به پایان رسیده است. فصل گذشته تیم پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی و در دقیقه 120 به گل پیروزی دست یافت تا سرخ پوشان راهی فینال شوند و در اهواز با غلبه بر داماش گیلان در دیداری پرماجرا جشن قهرمانی بگیرند. ضمن اینکه در بازی رفت دو تیم این سپاهان بود که موفق شد با گل های کی روش استنلی سوارز و محمد محبی، پرسپولیس را در تهران شکست بدهد و دست پر به اصفهان بازگردد.

از طرفی دوئل تفکرات امیر قلعه نویی و یحیی گل محمدی که در سال های اخیر بارها و در تیم های مختلف مقابل هم قرار گرفته اند می تواند جالب توجه باشد و باید دید در این ال کلاسیکوی وطنی و پرهیجان که دورنمای قهرمانی خواهد داشت چه کسی پیروز می شود. شایان مصلح، سروش رفیعی و محسن مسلمان که سابقه قهرمانی با پرسپولیس در لیگ را داشته اند، مقابل تیم سابق خود قرار می گیرند و قطعا انگیزه های فراوانی هم برای اثبات خود خواهند داشت.

سپاهان اصفهان - پرسپولیس تهران - ساعت 16:15 - ورزشگاه نقش جهان اصفهان

داور: سیدمهدی سیدعلی

کمک داور اول: محمدرضا منصوری

کمک داور دوم: فرهاد مروجی

کمک داور اضافی اول: سیدرضا مهدوی

کمک داور اضافی دوم: یاسر همرنگ

داور چهارم: محمد عطایی

ناظر داوری: مسعود مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال سپاهان کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در مصاف با صنعت نفت آبادان بود که سپاهان هم نتیجه را از دست داد و هم یکی از مهم‌ترین بازیکنانش را. دانشگر به دلیل برخوردی که چند ثانیه قبل از گل دوم ایجاد شد، با در رفتگی از ناحیه کتف مواجه شد و گفته شد که فصل را از دست داده است.

در این شرایط حالا در آخرین تمرین سپاهان عکسی از دانشگر منتشر شده که او را در حال دویدن نشان می‌دهد تا احتمال بازگشت او به میادین حداقل در هفته‌های پایانی وجود داشته باشد.

سپاهان همچنان در دو جبهه امیدوارانه به کار خود ادامه می‌دهد. در لیگ برتر برای کسب سهمیه آسیایی و البته با امیدواری کم به قهرمانی می‌اندیشد و از سوی دیگر در جام حذفی برای قهرمانی به میدان خواهد رفت و بازگشت دانشگر در هفته‌های پایانی می‌تواند کمک بزرگی برای مورایس باشد.

دیگر خبرها

  • دانشگر با کتف در رفته تمرین می‌کند! (عکس)
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد