Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@10:58:45 GMT

پیروزی حریف سپاهان در لیگ عربستان

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۰۴۹۲

پیروزی حریف سپاهان در لیگ عربستان

تیم فوتبال النصر در هفته نوزدهم لیگ عربستان موفق به شکست میزبان خود شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم‌های الحزم و النصر در ورزشگاه اختصاصی الحزم به مصاف یکدیگر رفتند.

النصر که با اختلاف ۳ امتیاز با تیم صدرنشین جدول یعنی الهلال در رده دوم قرار دارد در دیدار این هفته خود کار سختی در پیش نداشت و موفق شد با ۲ گل از سد میزبان خودش بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برتری ۲ بر صفر النصر، عبدالله الامری در دقیقه ۵۴ و یحیی الشحری در دقیقه ۸۸ برای این تیم گلزنی کردند.

در هفته نوزدهم الهلال صدرنشین نیز موفق شد الاتحاد را شکست دهد تا اختلاف بین تیم‌های اول و دوم جدول همان ۳ امتیاز باقی بماند.

تیم فوتبال النصر عربستان حریف بعدی سپاهان در رقابت‌های گروه D لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود و سپاهان در دو هفته متوالی رقابت‌های آسیایی باید در ازبکستان و بحرین به مصاف حریف سعودی خود برود.

کد خبر 411775

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان النصر عربستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم‌های شباب الاهلی و النصر در حالی برگزار می‌شود که تیم النصر در شروع بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند که از سوی داور رد شد اما در ادامه آبی‌ها توانستند روی یک ارسال از سمت چپ دروازه حریف را باز کنند و از شباب الاهلی پیش بیفتند.

این پایان کار نبود و تنها سه دقیقه بعد در دقیقه 12 روی یک پرتاب اوت، هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی موفق شد با یک شلیک غافلگیرکننده و دور از انتظار دروازه حریف را باز و گل خورده را جبران کند.

ویدئو: 330249

در این صحنه پرتاب اون از سمت چپ انجام شد و در حالی به عزت‌اللهی رسید که کمتر کسی تصور می‌کرد او از این نقطه اقدام به شوت‌زنی کند اما ستاره ملیپوش تیم ایران با شوت دیدنی دروازه حریف را فرو ریخت.

سعید عزت شوت خود را سرضرب و استثنایی به سمت دروازه حریف زد و توپ را در گوشه دروازه امیرمحمد شمبیه قرار داد تا یکی از زیباترین گل‌های این فصل لیگ امارات را به نام خود بزند.

عزت‌اللهی که در این بازی نمایش خوبی را ارائه کرده است، بعد از این گل، انگشت خود را روی دهانش گذاشت تا خوشحالی جنجالی را انجام دهد و احتمالا هواداران النصر را به سکوت فرا بخواند.

نکته جالب اینکه سعید در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند اما به شکلی جالب روی گل‌های تیمش اثرگذار بوده و توانسته خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیمش مطرح کند.

دیگر خبرها

  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان