Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به شیوع بیماری کرونا و بنا بر توصیه وزارت بهداشت، بازی استقلال با ذوب‌آهن اصفهان در تهران بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. با وجود ممنوعیت حضور هواداران در بازی استقلال و ذوب‌آهن، سازمان لیگ هنوز دستوری درباره بازی سپاهان - پرسپولیس و همچنین شهرخودرو - نفت مسجدسلیمان اعلام نکرده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم با ذکر این مطلب که مردم نباید درگیر شایعات شوند بیان کرد: برنامه‌ای برای قرنطینه کردن شهر وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور وزیر بهداشت: تمامی دانشگاه‌های استان‌های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم، همدان، اصفهان، گیلان، مازندران، مرکزی تا آخر هفته تعطیل است. روحانی در دیدار وزیر خارجه هلند با تاکید بر اینکه توافق هسته ای را به نفع منطقه و جهان می دانیم و اقدام آمریکا در خروج از برجام به ضررملت های منطقه ، جهان و خود مردم آمریکا بوده است، گفت: همه باید تلاش کنیم برجام حفظ شود و ما در این زمینه راه گفت و گو با اتحادیه اروپا را نبسته ایم. #فوتوـ نیوزـ تابناک سرپرست معاونت عتبات سازمان حج و زیارت- با بیان این‌که به دلیل مسائل بهداشتی فعلا تا روز یکشنبه، چهارم اسفند ماه به عتبات عالیات کاروانی اعزام نمی‌شود، گفت: اعزام زائران عراقی به کشورمان نیز فعلا متوقف است و این موضوع براساس تصمیم‌گیری دو کشور است. رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور: پس از بررسی نمونه­‌های مشکوک به کرونا در آزمایشگاه­های مرجع کشور و بررسی آن توسط پزشکان متخصص ما از وضعیت سفید خارج و وارد وضعیت زرد شده ‌ایم. وزیر بهداشت: امروز بسیج "کرونا را شکست می‌دهیم" را به عنوان بسیج دانشگاهی شروع کردیم و مردم مطمئن باشند عنقریب خبر شکست کرونا را خواهند شنید. سید علی آقازاده، منتخب رشت در انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مبتلا به کرونا است. او که با ۴۷هزار و ۵۷ رای این دوره از انتخابات مجلس را فتح کرد، رییس ستاد انتخاباتی ابراهیم رییسی در گیلان نیز بود. محمدعلی رمضانی دستک نیز که با ۱۳ هزار و ۹۴۸ رای قرار بود به عنوان منتخب مردم آستانه به مجلس برود، در تخت بیماری است. وضعیت او بسیار وخیم گزارش شده است./منبع: روزنامه تالیفی فراز آیت‌الله سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم گفت: ما با صراحت اعلام می‌کنیم که همه قمی‌ها همکاری با مسئولان بهداشت را مورد توجه قرار می‌دهند اما هیچ فردی اجازه نمی‌دهد تا دشمن فضای قم را ناامن جلوه دهد و ترامپ خائن و مزدوران داخلی آرزوی شکست قم را به گور خواهند برد./انتخاب هفدهمین نمایشگاه تصویر سال، جمعه ۲ اسفند، در خانه هنرمندان افتتاح شد. بیست و هشتمین مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشور با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، منصور غلامی وزیر علوم و سعید نمکی وزیر بهداشت، سوم اسفند در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. در این مراسم از ۳۰ دانشجوی نمونه کشوری تقدیر شد. #فوتوـ نیوزـ تابناک استف بلوک وزیر امور خارجه دولت پادشاهی هلند، شنبه ۳ اسفندماه با حسن روحانی، رییس جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب فوتونیوز تابناک کروناویروس کرونا در ایران بیمارستان کامکار انتخابات آزادراه تهران شمال اف ای تی اف انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه

سردار محمدرضا موحد با حضور در دفتر آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، فرارسیدن سال جدید و تقارن آن با بهار قرآن و معنویت را تبریک گفت.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) در این دیدار، گزارشی از اقدامات سپاه استان قم در سال ۱۴۰۲ ارائه و همچنین مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ سپاه استان در عرصه‌های مختلف را تشریح کرد.

سردار موحد بر آمادگی کامل سپاه امام علی‌بن‌ابی طالب (ع) برای زمینه‌سازی جهت تحقق شعار سال و بهبود وضعیت عمومی جامعه تأکید کرد.

آیت‌الله اعرافی نیز در این دیدار با اشاره به تلاش‌های سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تأمین امنیت پایدار، نسبت به خدمات سپاه استان قم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی قدردانی کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مسئولان با برنامه‌ریزی و عملکرد خود ولایت مداری مردم را حفظ کنند
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • لغزش‌ها را در بهار معنویت از تن بیرون کنیم
  • لغزش ها را در بهار معنویت از تن بیرون کنیم
  • لغزش ها را در بهار معنویت از تن برهانیم
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور از خدمات مختلف سپاه
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • نامه معاون دادستان کل به وزیر بهداشت برای تعیین تکلیف وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی