Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طی اطلاعیه آموزش و پرورش استان در راستای اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ ایمنی و سلامت دانش آموزان و به منظور ضد عفونی کامل مراکز آموزشی و پرورشی برای پیشگیری از شیوع هرنوع بیماری واگیردار، فردا یکشنبه ۴ اسفند ۹۸ کلیه مدارس شهری و روستایی استان آذربایجان شرقی در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیوست این اطلاعیه، بر لزوم تعطیلی آموزشگاه‌های علمی و زبان در سراسر استان در روز یکشنبه ۴ اسفند تاکید شده است.

همچنین طبق این اطلاعیه، مدیران مدارس، عوامل اجرایی و کارکنان خدماتی جهت پاکسازی و ضدعفونی اماکن آموزشی و پرورشی باید در مدارس حضور یابند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان شرقی آموزش و پرورش استان استان آذربایجان شرقی دانش آموزان شهری و روستایی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان و بنا به اعلام هشدار سطح قرمز نفوذ سامانه شدید بارشی در استان، فعالیت مدارس «تمامی مقاطع» تحصیلی در نوبت صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه جاری، به صورت «غیر حضوری» برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطع گاز در قلعه چنان
  • قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی منتشر شد
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است
  • ضرورت بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد