Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@10:26:41 GMT

حال پزشک مبتلا به کرونا در اراک خوب است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۰۵۷۶

حال پزشک مبتلا به کرونا در اراک خوب است

سید محمد جمالیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در یک برنامه تلویزونی گفت: یکی از همکاران پزشک ما که ساکن و اهل قم بود در روز‌های ابتدایی مبتلا شد و آزمایش‌های اولیه در همان روز‌های اول انجام شد و در بخش ایزوله بستری شد.

وی با بیان اینکه در استان مرکزی امکان انجام آزمایش وجود داشت و آزمایش‌ها انجام و توسط وزارت بهداشت تایید شد گفت: حال این همکار ما رو به بهبود است و وضعیت خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان مرکزی با توجه به نزدیکی به قم، در معرض خطر بسیار جدی است و تیم‌های واکنش سریع ما همه استان را رصد می‌کند.

وی ادامه داد: از نظر مراکز درمانی وضعیت خوبی داریم و با توجه به ایجاد نگرانی بین مردم، برای تهیه ماسک به داروخانه‌ها مراجعه می‌شود و کمبود ماسک وجود دارد که با تدبیر وزارت بهداشت، امیدواریم این مشکل برطرف شود.

جمالیان بیان کرد: برای کنترل سرعت انتشار نیز در شورای پدافند زیستی که با حضور استاندار برگزار شد، تصمیم گرفتیم دانشگاه‌های علوم پزشکی و مدارس را تعطیل کنیم. زیرا دانشجویان زیادی از استان قم حضور داشتند و تصمیم گرفتیم دانشگاه تا آخر هفته تعطیل باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزارت بهداشت اراک ویروس کرونا بیماری عفونی ویروس کرونا در ایران پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم بزرگ روی گچ دست علیرضا بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی با مصدومیت تاندون مچ دست مواجه شد و علیرغم گچ گرفتن دست خود، در تمرینات این تیم حضوری فعال داشت اما از ترکیب تیم دور مانده است.

بیرانوند قرار بود بعد از پشت سر گذاشتن مراحل درمانی روز سه شنبه هفته گذشته گچ دست خود را باز کند که این موضوع به روز پنج شنبه موکول شد. با این حال حضور پرسپولیس در آبادان و دیدار مقابل نفت آبادان باعث شد تا این مساله به روز جمعه موکول شود که در ادامه در اتفاقی جالب عدم حضور پزشک مانع از این موضوع شد.

بیرانوند امروز نیز در انتظار مشخص شدن وضعیت خود برای باز کردن گچ دستش و حضوری پررنگ در تمرینات تیمش بود که در نهایت قرار شد فردا بهمراه پزشک تیم با حضور در کلینیک این ماجرا را به سرانجام برساند.

گلر شماره یک پرسپولیس البته به واسطه مصدومیت قادر به همراهی تیمش در دیدار مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی نخواهد بود اما به دنبال این است تا خود را برای بازی حساس هفته آتی برابر سپاهان آماده کند.

دیگر خبرها

  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • صحرایی: با مشاهده وضعیت حال و گذشته جمله «به قله نزدیک می‌شویم» رهبری را بهتر درک می‌کنیم
  • کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم به چرخه آمد/ بررسی وضعیت یزدانی در اردو
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • پزشک مصری بازگشته؛ از وضعیت اسفناک غزه گفت
  • توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • طلسم بزرگ روی گچ دست علیرضا بیرانوند
  • سیمئونه: اتلتیکو را از این وضعیت خارج می‌کنیم