Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بلبلی که در ابتدای فصل به استقلال آمده بود به دلیل محرومیت نتوانست تیمش را در بازی‌های نیم فصل اول همراهی کند، اما نیم فصل دوم هم برای این بازیکن با مصدومیت همراه شد تا در دیدار‌های اخیر استقلال غیبت داشته باشد با این حال با رفع آسیب دیدگی بلبلی بالاخره نام این بازیکن در لیست استقلال قرار گرفت تا او آمادگی لازم را برای به میدان رفتن برابر ذوب آهن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- شاید قرار گرفتن نام محمد بلبلی در لیست استقلال یکی از دلایل خط خوردن نام تبریزی از لیست این تیم هم بود تا در نهایت بازیکن جوان استقلال جای تبریزی را در فهرست تیمش برای بازی با ذوب آهن پر کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال محمد بلبلی استقلال ذوب آهن محمد بلبلی لیست استقلال مقابل ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست سی نفره تیم ملی والیبال توسط موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال خبری از انصرافی های تیم ملی نیست.

سید محمد موسوی، محمد فلاح و مهدی مرندی که از حضور در اردوی تیم ملی والیبال انصراف داده بودند، از لیست جدید حذف شدند و امیر غفور نیز احتمالا به دور از هیاهوهای مجازی انصراف خود را از تیم ملی به گوش اعضای کادر فنی رساند تا او نیز از لیست حذف شود.

این احتمال وجود دارد از سی نفری که توسط موریسیو موتا پائز به تیم ملی برای لیگ ملتهای والیبال معرفی شده‌اند باز هم بازیکنانی از حضور در تیم ملی انصراف بدهند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای لیگ ملتهای والیبال این بازیکنان هستند:

میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانا

دیگر خبرها

  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • اعلام لیست ۳۰ نفره تیم ملی والیبال ایران؛ موسوی و غفور از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ جاماندند
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!