Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،سیدعلی ترابی رییس ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از مجموع ۷۰ هزار و ۹۸۸ رای ماخوذه، کمال حسین‌پور با ۳۵ هزار و ۶۹۷ رای توانست بیشترین تعداد آرای این حوزه را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: معروف خلیلی با ۱۲ هزار و ۸۰۵ رای، احمد علی‌پور با هفت هزار و ۹۵۵ رای، کاوه حیاک با سه هزار و ۸۶۹ رای و علی محمدیان با سه هزار و ۴۱۱ رای در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هاجره قادری با هزار ۲ هزار و ۵۲۰ رای، اسماعیل شمسی با ۲۸۹ رای و فاروق رسولی نیز با ۱۸۱ رای رتبه‌های بعدی را در این حوزه انتخابیه به خود اختصاص دادند.

«ترابی» اضافه کرد: هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه از امروز به مدت ۲ روز در محل این فرمانداری آماده دریافت شکایت های احتمالی نامزدهاست.

به گفته وی کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات نیز شکایت دارند، می‌توانند در مدت هفت روز از تاریخ امروز، شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم کنند.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سردشت و پیرانشهر هشت نامزد با یکدیگر برای کسب یک کرسی به رقابت پرداختند و ۱۶۲ هزار نفر در این شهرستان‌ها واجد شرایط رای بودند.

در مجموع ۲۲۲ شعبه اخذ رای برای این حوزه پیش‌بینی شده بود که از این تعداد ۱۲۴ شعبه در سردشت و ۹۸ شعبه نیز در پیرانشهر قرار داشت.

انتهای پیام/ ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات98 مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تمام شد و کسی که با کسب بیشترین آرا به مجلس رفته است، باید کار و عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مصطفی معینی، امروز_ سه‌شنبه هفتم فرودین-درحاشیه زیارت امامزاده عبدالله لتحر با تبریک ولادت میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: مجلس دوازدهم از هفتم خرداد رسماً کار خود را آغاز می‌کند، اما از هم‌اکنون برای شناسایی مشکلات حوزه انتخابیه کاشان و آران‌وبیدگل تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دیگر وقت شعار دادن نیست، افزود: مردم اعتماد، لطف و آبرویشان را در پای صندوق‌های رأی گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و الان نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آنها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه خود گام بردارد.

منتخب مردم کاشان و آران‌وبیدگل در مجلس شورای اسلامی نشستن روی صندلی مجلس را جایگاه خطیری دانست و گفت: نمایندگان باید وفادار به اعتماد و اهتمام مردم در هنگام انتخابات باشند، زیرا عرصه‌های بزرگ مسئولیت، خطاهای بزرگ‌تری هم دارد، پس مبادا رفتارهایشان قبل و بعد از نمایندگی فرق کند.

معینی با گرامیداشت یاد تمام شهیدان کشور به‌ویژه شهدای منطقه لتحر کاشان اضافه کرد: امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و ان‌شاءالله کارگزاران نظام و خدمت‌گزاران مردم بتوانند راه آنها را ادامه دهند.

به گزارش ایمنا، مصطفی معینی، نماینده منتخب مردم کاشان و آران‌وبیدگل در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار صمیمانه با اهالی لتحر علاوه بر شنیدن دغدغه‌ها و درخواست‌های آنها با حضور در مزار شهیدان این منطقه فاتحه‌ای قرائت کرد.

کد خبر 739243

دیگر خبرها

  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 8 حوزه انتخابیه، تمام الکترونیک برگزار خواهد شد
  • مشارکت مردم در مقوله تولید، رمز عبور از چالش‌های اقتصادی است
  • فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
  • منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • منتخب مردم باید عمل‌گرایی را جایگزین شعارها کند
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • ۳۵۴ مورد شکایت مردمی در حوزه بهداشت در هرمزگان بررسی شد