Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-24@20:35:56 GMT

تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۰۷۲۳

‍‍‍‍‍‍

در مراسمی از 30 دانشجوی نمونه کشوری با حضور معاون اول رئیس جمهور تجلیل شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 از 30 دانشجوی نمونه کشوری از دانشگاه های زیرمجموعه وزارت علوم ، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اسحاق جهانگیری تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: دانشگاه نخبه تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کاگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری فردا به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

اشرفی با اشاره به اینکه همچنین به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه نیز در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، تجلیل از آرمانها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری جشنواره امتنان، اعطای نشان اقتصادی مقاومت از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر ، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی را از جمله برنامه‌های هفته کار و کاگر عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری