Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیولی از شاگردانش راضی نبود زیرا پس از 10 نفره شدن فیورنتینا، بازی را رها کردند.

طرفداری - دیدار دو تیم فیورنتینا و میلان از چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا با تساوی 1-1 به پایان رسید و این در حالی بود که VAR تاثیر زیادی روی بازی داشت. گل زلاتان ابراهیموویچ به دلیل برخورد توپ به دست او مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دالبرت با دخالت VAR پس از خطا روی زلاتان از بازی اخراج شد و البته یک پنالتی برای فیورنتینا گرفته شد تا آنها در خانه شکست نخورند. استفانو پیولی پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

باید مسئولیت را کاملا به عهده بگیریم زیرا این بازی در دست خودمان بود و هر کاری لازم بود انجام دادیم اما زمانی که فیورنتینا 10 نفره شد، از بازی دست کشیدیم و فکر کردیم بازی تمام شده است. باید مسئولیت را به گردن بگیریم زیرا سطحی کار کردیم و مرتکب اشتباه شدیم. 

در مورد پنالتی، بدون شک آن صحنه پنالتی نبود. از روی نیمکت می توانستید ببینید که وقتی رومانیولی تک زد، توپ حرکت کرد. درک نمی کنم چرا تکنولوژی در چنین موقعیت هایی مورد استفاده قرار نمی گیرد. این را نمی فهمم. ما باید بازی را می بردیم و در موقعیت برد بودیم. فکر می کردم VAR به داور کمک می کند تا تصمیمات اشتباه را درست کند اما ظاهرا چنین نیست. 

پذیرفتن این نتیجه سخت است زیرا طی چند بازی اخیر، اتفاقات عجیبی برعلیه ما افتاده است. همانطور که گفتم، ما مسئولیت آن را می پذیریم زیرا مرتکب اشتباه شدیم اما در شرایط دیگر، برای کنترل آن هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم. 

خیلی پیش پا افتاده توپ را از دست دادیم، زیادی احساس آرامش داشتیم و به آنها اجازه 3 یا 4 ضد حمله دادیم که در چنین شرایطی نباید این اتفاق بیفتد. زمانی که باید توپ را در کنترل می گرفتیم و پاس می دادیم، از شکل خود خارج می شدیم و اجازه ضد حمله می دادیم. به طور واضح باید روی این مسائل کار کنیم و پیشرفت کنیم. 

هواداران فیورنتینا به گرمی از پیولی استقبال کردند:

فلورانس همیشه برای من پر از احساسات است؛ هم به عنوان مربی و هم بازیکن. به طور واضح وقتی به اینجا بر می گردم، آماده تجربه احساسات قوی هستم. ما همه یک شرایط غیرمعمولی را سپری کردیم (درگذشت آستوری) و با بازیکنان و هواداران پیوند محکمی ساختیم. از آنها به خاطر محبتشان ممنونم. 

گازیدیس اخیرا گفت پیولی شانس اول برای هدایت میلان در فصل آینده است:

من آرام هستم. تمام اشتیاقم را در کارم می گذارم و به آینده فکر نمی کنم. بازیکنان هم نباید به آینده فکر کنند زیرا این اولویت ما نیست. ما در این فصل کارهای زیادی داریم و بنابراین باید کاملا تمرکز داشته باشیم. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید غلامعلی بیگی، بازیکن با تجربه نساجی در مورد وضعیت این روزهای تیم‌شان با خبرنگار ما صحبت کرد. او در مورد پیروزی ارزشمندشان مقابل تراکتور گفت: ما به این برد نیاز مبرمی داشتیم چراکه در بازی‌های صنعت نفت و ملوان که می‌توانستیم ببریم این اتفاق رقم نخورد. بازی سختی بود و توانستیم قابل قبول بازی کنیم و ۳ امتیاز بگیریم.

بیگی راجع به بازی بعدی شان مقابل ذوب آهن گفت: انشاالله با گرفتن نتیجه مقابل ذوب آهن وضعیت بهتری پیدا کنیم‌. ذوب آهن تیم قابل احترام و جوانی است که فوتبال خوبی ارائه می‌دهد اما ما هم از زمانی که آقای الهامی آمده‌اند فوتبال خوب و تماشاگر پسندی ارائه داده‌ایم. تلاش می‌کنیم در این بازی هم ۳ امتیاز بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه آیا نساجی در لیگ ماندگار می‌شود یا خیر گفت: الان تمام تمرکزمان روی این ۶ بازی است. به نظرم نساجی در لیگ می‌ماند چون تیم‌های بالاتر از ما اختلاف زیادی با ما ندارند.

او در مورد برنامه سخت نساجی در هفته‌های پایانی لیگ عنوان کرد: بازی‌های سختی داریم اما بازی‌های ما مقابل پرسپولیس و استقلال داخل خانه است و تراکتور را هم اینجا بردیم. در وطنی یار دوازدهم داریم و آنها یکی از بهترین هواداران ایران هستند. آنها برای قهرمانی تلاش می‌کنند و خیلی حساس است و باید جلوی ما با تمرکز وارد شوند اما ما هم به بردن در خانه محکوم هستیم. امتیاز گرفتن از تیم‌های بزرگ نشدنی نیست و جلوی سپاهان و تراکتور این کار را کردیم و می‌توانیم از پرسپولیس و استقلال هم امتیاز بگیریم‌.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: امسال نتوانستیم دل هواداران را شاد کنیم. دست تک تکشان را می‌بوسم چراکه از لحظه‌ای که وارد ورزشگاه می‌شوند حمایت می‌کنند. سرمایه اصلی این تیم و استان هواداران هستند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • مسئولان قضائی عهده دار مسئولیت خطیری هستند
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • سرانجام جانشین هانس یواخیم واتسکه در دورتموند مشخص شد؛ لارس ریکن