Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:09:39 GMT

حمله موشکی به وزارت دفاع دولت هادی +نقشه

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۰۸۷۶

حمله موشکی به وزارت دفاع دولت هادی +نقشه

منابع خبری نزدیک به دولت مستعفی منصور هادی در یمن می‌گویند یک پایگاه نظامی متعلق به نظامیان تحت امر این دولت هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، منابع خبری در مرکز یمن می‌گویند مقر وزارت دفاع دولت «عبد رَبّـه منصور هادی» در «مأرب» مرکز یمن هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

شبکه تلویزیونی «بلقیس» یمن به نقل از منبع نظامی شنبه (سوم اسفند) با اعلام این خبر مدعی شد نیروهای انصارالله اتاق عملیات مشترک دولت منصور هادی در پایگاه «صحن الجن» را در شهر مأرب هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ریاض به دنبال اعاده حیثیت از دست رفته خود +فیلم

بر اساس ادعای این مقام نظامی، حوالی ظهر امروز یک فروند موشک به این پایگاه اصابت کرده و «خسارت‌های جزئی» به ساختمان اتاق عملیات وارد کرده و هیچ گونه تلفاتی نداشته است.

منابع غیررسمی در یمن بعد از ظهر امروز از وقوع چند انفجار در پایگان صحن الجن خبر دادند و برخی انصارالله یمن را متهم به انجام این حمله کرده‌اند. با این حال، دولت نجات ملی یمن که انصارالله نیز بخشی از آن است، هیچ واکنشی به این حمله ادعایی نداشته است و مسئولیت آن را برعهده نگرفته است.

پایگاه هوایی مذکور سه ماه پیش نیز هدف حمله موشکی ناشناسی قرار گرفت که تلفاتی زیادی برجای گذاشت و برخی از مقامات نظامی ارشد دولت منصور هادی در این حمله کشته شدند.

پایگاه صحن الجن در شمال شهر مأرب قرار دارد و از نظر استحکامات جزو پایگاه‌های مستحکم در مرکز یمن است. دولت هادی از این مقر برای حملات علیه دولت نجات ملی (مستقر در صنعاء) استفاده می‌کند.

موقعیت استان مأرب و مرکز آن

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا هادی مشرق انصارالله مارب موشک استان مآرب عبدربه منصور هادی انصارالله یمن یمن منصور هادی حمله موشکی منصور هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد

رهبر حزب دوباره رفاه ترکیه با اشاره به پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: هدف گیری موشک‌های ایرانی در سایه رادار‌های پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.

به گزارش همشهری آنلاین، فاتح اربکان رهبر حزب دوباره رفاه در خصوص پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: حمله موشکی ایران به اسرائیل با ۱۲۰ موشک بالستیک انجام گرفت که بیش از ۹۰ درصد آنها را سیستم دفاعی اسرائیل مورد هدف قرار داد.

وی افزود: این هدف گیری‌ها در سایه رادار‌های پایگاه هوایی کوره جیک در ترکیه انجام شد.

طی روز‌های اخیر موضوع انتقال اطلاعات پایگاه راداری کورجیک ترکیه به رژیم صهیونیستی و کشور‌های حاضر برای دفاع حملات موشکی ایران بحث برانگیز شده بود. نهاد ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در این خصوص در بیانیه‌ای اعلام کرد که ترکیه اطلاعات این پایگاه را تنها در اختیار اعضای ناتو قرار می‌دهد و نه اسرائیل.

آمریکا، انگلیس و آلمان که در عملیات آن شب حضور داشتند از اعضای ناتو هستند.

tags # اسرائیل سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • اسرائیل با اطلاعات پایگاه ترکیه، موشک‌های ایران را زد
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • حمله موشکی اسرائیل به سامانه پدافندی اس ۳۰۰ اصفهان صحت دارد؟ /بررسی یک ادعا از سوی خبرگزاری دولت
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است