Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان در پایان دیدار با لوانته در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

طرفداری- رئال مادرید 0-1 مغلوب لوانته شد تا در پایان هفته 25 با 53 امتیاز به رده دوم سقوط کند و با از دست دادن 5 امتیاز طی دو بازی، صدر جدول به بارسلونا برگشت. از طرفی دیگر هم ادن هازارد مجدداً مصدوم شد تا شب تلخی برای مادریدی ها رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زیدان در پایان بازی گفت:

بعد از خلق موقعیت های متعدد گلزنی در نیمه اول، حس بدی داریم که نتوانستیم گلزنی کنیم. بیشتر در نیمه زمین حریف بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم، اما به گل نرسیدیم و گلزنی مهم ترین چیز است. در نیمه دوم، آنها بیشتر به سمت دروازه ما آمدند و به گل رسیدند. وضعیت ما از خوب به نه چندان خوب افت کرد. در نیمه دوم به مشکل خوردیم. تنها یک ضربه جدی داشتند و به گل رسیدند، و این واقعیت است. می دانیم که می توانیم پیش برویم و برای این کار به کل انرژی بازیکنان نیاز داریم. ناراحتیم چون پیروز نشدیم، اما سه روز دیگر مسابقه داریم و باید روی آن تمرکز کنیم. هفته بعد تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا هرچیز خوبی که تاکنون ساخته ایم را مرتب کنیم.

فوتبال همین است و چنین اتفاقاتی رخ می دهد. در طول فصل لحظات خوب هم داشته ایم اما دو بازی اخیر منفی ترین نتایج ما بوده اند. نباید ناامید شویم و باید ادامه دهیم و با انرژی، شجاعت و قدرت از این برهه عبور کنیم. باید به این هفته فکر کرده و آن را قبول کنیم و با تمام توان بازی کنیم.

احساس ناراحتی هازارد:

خوب به نظر نمی رسید چون از ناحیه مصدومیت قبلی احساس ناراحتی می کرد. ضربه سختی بود، اما باید ببینیم چه می شود. حالا درد دارد و فردا بعد از انجام برخی آزمایش ها خواهیم دید که چه شده است.

ال کلاسیکو:

بعد از این دو بازی که 5 امتیاز از دست دادیم، می دانیم که باید در بازی خانگی پیروز شویم. بهترین عملکردمان را ارائه خواهیم کرد، اما قبل از آن باید چهارشنبه بازی کنیم. از اهمیت هر دو بازی مطلعیم و باید برای پیروزی تلاش کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس

هافبک هلندی بارسلونا که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته بود دوباره در بازی مقابل رئال مادرید مصدوم شد.

طرفداری | نیمه اول دیدار ال‌کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید.

بارسلونا همانند بازی رفت در ال‌کلاسیکو خیلی زود و در دقیقه 6 توانست دروازه رئال مادرید را باز کند که این گل با پنالتی وینیسیوس جونیور در دقیقه 18 جواب داده شد. این مسابقه که صحنه‌های داوری هم در آن کم نداشت، اوقات طرفداران بارسا را در اواخر نیمه اول با مصدومیت فرنکی دی یونگ تلخ کرد. در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه نیمه اول و در جدالی که دی یونگ با فده والورده بر سر تصاحب توپ داشتند، والورده پس از زدن توپ با دی یونگ برخورد کرد و همین امر باعث مصدومیت هافبک هلندی بلوگرانا شد.

فرنکی دی یونگ پس از برخورد با والورده دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و با برانکارد از زمین مسابقه خارج شد. پدری که به تازگی او هم از بند مصدومیت رهایی یافته است، به جای دی یونگ وارد زمین شد. با انجام تست‌های پزشکی پس از ال‌کلاسیکو باید دید که هافبک هلندی تا چه اندازه از میادین دور خواهد ماند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • موج دریا مانع از شکست این تیم نشد
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • ربیعی: بازی‌های تیم من را با وسواس قضاوت کنید!
  • شاهکار زنان چلسی: بارسا بعد از پنج سال در خانه باخت!
  • اولین شکست خانگی تیم زنان بارسلونا پس از پنچ سال!