Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@07:41:09 GMT

حالا وقت عمل به وعده هاست!

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۰۹۸۱

حالا وقت عمل به وعده هاست!

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه ۴ اسفند ماه را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مازندران مشاهده کنید.         انتهای پیام/س

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های مازندران روزنامه های استانی مطبوعات مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان اهوازی در فصل جاری لیگ برتر دور از انتظارات ظاهر شده‌اند و نتوانستند هواداران خود را راضی نگه دارند. فولاد که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد، حالا چند هفته‌ای است عبدالله ویسی که او نیز در کارنامه‌اش قهرمانی در لیگ برتر (با استقلال خوزستان) دیده می‌شود را بالای سر خود می‌بیند.

با حضور ویسی در راس کادرفنی فولاد، این تیم شرایط بهتری از نظر فنی و روحی پیدا کرده و هواداران خوزستانی امیدوارند که در 7 هفته پایانی نتایج خوبی حاصل شود. سرمربی باتجربه فولادی‌ها در روزهای گذشته با انگیزه زیاد در تمرینات حضور داشته و سعی دارد به بهترین شکل بازیکنانش را برای مصاف با مس رفسنجان در روز جمعه آماده کند.

فولادی ها که هفته پیش شکست تلخی را در قزوین تجربه کردند، حالا مقابل تیمی قرار می گیرند که در نیم فصل دوم هیچ شکستی را تجربه نکرده و کار سختی خواهند داشت. آنها اما از حمایت هواداران خودی برخوردارند و با توجه به این مساله امیدوار به کسب نتیجه مطلوب در این بازی هستند.

دیدار فولاد خوزستان و مس رفسنجان ساعت 18:10 روز جمعه 31 فروردین در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جنگ در لیگ برتر حالا جذاب‌ شد!
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!
  • عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد
  • هشدار رئیس کمیته انضباطی به تیم‌های پرسروصدا!
  • حالا نوبت رسانه‌ها است تا پیروز جنگ روایت‌ها شوند
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!