Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مطهری چهره ویژه دیدار استقلال و ذوب‌آهن است، او مقابل تیم سابقش بازی می‌کند و قطعا انگیزه بالایی نسبت به دیگر بازیکنان دارد. تاریخ انتشار: 06:40 - 04 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۸۹۱۵

کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: هر دو تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند،استقلال با اینکه از دو بازی خود در آسیا یک امتیاز گرفت اما بازی‌های قابل قبولی انجام داد و اگر مصدومیت‌ها نبود عملکرد این تیم بهتر قطعا بهتر می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص شرایط ذوب‌آهن هم ادامه داد: مدیران ذوب‌آهن بعد از تغییر در کادرفنی شوک خوبی به تیم وارد کرده‌اند،این تیم در بازی‌های خانگی عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های خارج از خانه داشته، اما بازی با استقلال آنهم در استادیوم آزادی شرایطش متفاوت است و بازیکنان این تیم با انگیزه مضاعف به مصاف استقلال خواهند رفت و این کار استقلال را سخت خواهد کرد.

رحمتی تصریح کرد: خبر خوبی که از باشگاه استقلال شنیدیم بازگشت مصدومان این تیم است که می‌توانند مقابل ذوب‌آهن بازی کنند و بازگشت این بازیکنان دست مجیدی را باز می‌کند تا هم راحت‌تر ارنج کند و هم راحت‌تر تعویض کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: به نظر من ارسلان مطهری چهره ویژه دیدار استقلال و ذوب‌آهن است، او مقابل تیم سابقش بازی می‌کند و قطعا انگیزه بالایی نسبت به دیگر بازیکنان دارد و عملکرد او از زمانی که به استقلال آمده فوق‌العاده بوده است و فردا هم روز مهمی برای مطهری به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: غایبان استقلال مقابل ذوب‌آهن مشخص شدند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال ذوب آهن لیگ برتر کیانوش رحمتی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آزادی از نخستین تجربه ملی (+عکس)

با نگاه ویژه امیر قلعه‌نویی به بازیکنان جوان و درخشان لیگ برتر ایران، تعدادی از بازیکنان برای نخستین بار طعم بازی و اردوی ملی را چشیدند‌.

به گزارش ورزش سه، یکی از همین بازیکنان محمدرضا آزادی ۲۴ساله بود که پس از بازی‌های خوب در نساجی در پایان سال ۱۴۰۲ در اسکواد تیم ملی قرار گرفت.

آزادی در بازی دوم فروردین مقابل ترکمنستان به عنوان یار تعویضی نخستین بازی ملی خود را چشید. او امروز به تمرینات نساجی بازگشت و نخستین تمرین خود در سال جدید با این تیم را پشت سر گذاشت.

هواداران نساجی روی محمدرضا آزادی در بازی‌های حساس باقی مانده حساب ویژه‌ای می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حریف استقلال با پرسپولیس گرم می‌کند!
  • بازگشت آزادی از نخستین تجربه ملی (+عکس)
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در البرز
  • ایران رکورددار استفاده از بازیکنان جوان در فیفادی مارس
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال