Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@08:23:29 GMT

آیا همایش ها و مراسمات در استان کرمان لغو خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۲۲۸

آیا همایش ها و مراسمات در استان کرمان لغو خواهد شد؟

ایسنا/کرمان ستاد استانی مدیریت پیشگیری از آلودگی به ویروس کرونا به ریاست استاندار کرمان و با حضور روسا و معاونان دانشگاه های علوم‌پزشکی استان، ارگان های نظارتی و مسئولان سایر دستگاه ها تشکیل شد و مقرر شد تصمیم گیری برای لغو همایش ها و مراسم ها را خود مسئولان استانی تعیین تکلیف کنند.

دکتر محمدجواد فدائی استاندار کرمان در این ستاد، حفظ آرامش و جلوگیری از ایجاد نگرانی در جامعه را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: حفظ آرامش و جلوگیری از شایعات فقط با اطلاع رسانی صحیح و افزایش آگاهی های جامعه ممکن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به روسای دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد: ارگان ها و دستگاه ها بحث آموزش به پرسنل خود را بر اساس محتواهایی که توسط دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان تهیه شده است مورد توجه قرار دهند.

استاندار کرمان همچنین خواستار استفاده از ظرفیت صدا و سیما و رسانه ها برای آموزش و اطلاع رسانی به مردم شد و ظرفیت شهرداری ها را در آموزشها مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: ستاد متناظر با ستاد استانی با محوریت فرمانداری ها و دبیری روسای شبکه های بهداشت و درمان در شهرستان ها تشکیل و مصوبات مربوطه را در سطح شهرستان ها اجرایی نمایند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمصادق  بصیری معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به بخشنامه وزارت کشور در خصوص کرونا ویروس، وظایف و انتظارات از ارگان ها و دستگاه های مربوطه را در مقابله با این بیماری مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی کروناویروس استاندار کرمان دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان، سعید شاهرخی در جلسه‌ای که با حضور آن دری ژیلتسوف، سرکنسول کشور روسیه در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه برای ما در اولویت است و این آمادگی وجود دارد تا برای معرفی کرمان محتوا ارائه و کرمان را به شهروندان روسیه معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان گفت: نگاه شما به گردشگری به عنوان کلید واژه اصلی است و به طور خاص و ویژه به آن پرداخته می‌شود که در همین راستا اداره کل میراث‌فرهنگی استان کرمان افتخار دارد که میزبان شما در باغ شاهزاده ماهان باشد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری در ۲۸ کشور لغو روادیدیم که یکی از آن ۲۸ کشور، روسیه است گفت: لغو روادید گردشگری گروهی بین دو کشور به طور متفاوت نقد شده و این یکی از نکاتی است که می‌تواند پایه اصلی تعامل ما در استان کرمان باشد.

شاهرخی در ادامه افزود: دوستان ما در حوزه اقتصادی از این مطلب مطلع باشند که در نمایشگاه‌های به میزبانی کشور روسیه رتبه اول به غرفه روابط عمومی ماهان از کرمان داده شده است و امیدواریم در جلسه‌ای که در خدمت شما هستیم به طور مفصل گفت‌وگوی مؤثری داشته باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی کرمان گفت: در نیمه دوم مهرماه همایش بین المللی راه ابریشم با هماهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی، دانشگاه‌های استان کرمان و اداره‌کل میراث‌فرهنگی کرمان برگزار می‌شود که از شما به طور خاص دعوت می‌شود عنوان میهمان ویژه این همایش حضور داشته باشید.

وی ادامه داد: این همایش دو روزه برگزار خواهد شد و بزرگترین شبکه بازرگانی جهان بین سه قاره بزرگ دنیا، راه ابریشم است که امیدواریم میهمان ویژه ما در این همایش بین‌المللی باشید.

شاهرخی گفت: درخواست می‌شود با توجه به لغو روادید دوطرفه و استقبالی که در واقع بین هموطنان دو کشور انجام شده تعریف شود که از طرف سرکنسولگری و وزارت امور خارجه این تلاش انجام که رفت و آمد تسهیل تا هموطنان شما در روسیه به کرمان بیایند.

کد خبر 6080845 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمان در شبکه‌های تلویزیونی روسیه
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • تاکید استاندار آذربایجان‌غربی بر ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه
  • کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • استقرار دستگاه‌ها و ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • تاکید نماینده ولی فقیه در گلستان بر ترویج اقامه نماز از آموزش و پرورش