Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@14:35:10 GMT

یک میلیون ماسک در قم آماده توزیع است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۰۱۲۴۰

صراط:

مهرداد غضنفری عصر شنبه در پایان بیست و هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار قم در سالن جلسه های معاونت اقتصادی استانداری قم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و صدا و سیما، اظهار داشت: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار قم ۳۰ داروخانه شبانه روزی استان به عنوان عمده ترین مراکز توزیع ماسک بهداشتی تعیین شدند، و برای این واحدها بیشترین سهمیه درنظر گرفته شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی درست توسط دانشگاه علوم پزشکی و تشکیلات وابسته آن در خصوص چگونگی استفاده از این تجهیزات و همچنین افرادی که برای آنها لازم است، افرود: نباید این گونه باشد که همه احساس کنند که باید از ماسک استفاده کنند، این اطلاع رسانی به خوبی صورت گیرد و آرامش در جامعه ایجاد شود.

غضنفری با بیان اینکه با فعال شدن این واحدها مشکلی را در رابطه با تولید ماسک نمی بینیم، گفت: از امروز عصر بازرسی ها انجام، و فهرست مراکز توزیع نیز در اختیار گروه بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش مهر وی افزود: هر چند بازرسی وظیفه ذاتی سازمان صنعت ، معدن و تجارت است ولی باید سایر دستگاه‌ها هم کمک کنند و روزانه گزارش توزیع را بدهند، تا مشخص شود به چه شکلی و با چه قیمتی انجام شده‌است.

معاون استاندار قم گفت: هر گونه اجحافی در این زمینه ببینیم به عنوان یک کار غیر انسانی و تضییع حقوق مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن با آن برخورد می‌شود و دستگاه قضایی نیز همراهی می‌کند.

وی اضافه کرد: همه دستگاه ها مکلف هستند نیازمندی های مردم را بویژه در ایام پیش رو بر اساس تقویم زمانی که به تصویب رسیده فراهم کنند و به تعهدهای خود نیز با مراقبت های بهداشتی عمل کنند، بحمدالله هیچ گونه کمبودی در استان نداریم و مراقبت های بهداشتی با قوت بیشتری ادامه پیدا کند، تا نیازمندی ها تامین شود.

غضنفری یادآور شد: در مکان‌هایی که نیاز است، باید فروش فوق العاده را با رعایت همه این مسائل داشته باشیم، تا با هیچ گونه خللی مواجه نشویم.

معاون استاندار قم تاکید کرد: روزانه موضوع را رصد خواهیم کرد تا کاهش تجهیزات فوق را نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: برخی از واحدهای تولیدی استان قرار است که به صورت سه شیفت کاری فعالیت نموده و نیازمندی ها را تامین کنند.

غضنفری خاطرنشان کرد: در رابطه با سایر تجهیزات مورد نیاز برای امور بهداشتی نیز واحدهای تولیدی متعددی در استان وجود دارد، و قرار شد کمیته ای ذیل این کارگروه نشستی را با این واحدها انجام دهد و طبق توصیه های علوم پزشکی در شیوه، تعداد و ترکیبات مواد شوینده و ضد عفونی کننده نیز اگر نیازیبه تغییر است، انجام شود تا تولیدهای خود را رونق داده و در دسترس مردم قرار دهند.

معاون استاندار قم همچنین با اشاره به لغو برپایی نمایشگاه بهاره به دلیل شیوع کرونا،گفت:البته به عنوان جایگزین آن، فروش فوق العاده را در واحدهای صنفی خواهیم داشت و با قوت بیشتری نیز ادامه پیدا می کند، و انشاءالله مشکلی در تامین مواد غذایی و سایر مواد مورد نیاز شب عید مردم نخواهیم داشت.

وی در پایان با اشاره به کشف دو یا سه مورد انبارهای احتکار ماسک و وسایل ضد عفونی کننده توسط  سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت ئ تعزیرات حکومتی و حوزه قضایی استان، بیان کرد: مقرر شده این اقلام در صورت تایید توسط دانشگاه علوم پزشکی به سرعت توزیع شود و با متخلفان نیز برخورد کوتاه‌مدت، قوی و بازدارنده صورت بگیرد، از این پس نیز اگر موضوع مشابهی را شاهد باشیم، بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی شدیدی خواهیم داشت.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استاندار قم ویروس کرونا تولید ماسک صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای برادران گفت: در این طرح سرمایه گذار به جای راه اندازی کارخانه، از ظرفیت خالی واحد‌های تولیدی استفاده می‌کند و با سرمایه کمتر، با نشان تجاری جدید و برای بازار هدف، کالا تولید می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (عکس) آماده‌ترین هیکل هادی چوپان را ببینید
  • رقابت جدی‌تر ایلان ماسک با ChatGPT؛ نسخه پیشرفته‌تر چت‌بات Grok معرفی شد
  • انتقال خون ایلام آماده پذیرش اهداکنندگان
  • عکس| آماده‌ترین هیکل هادی چوپان را ببینید
  • آماده‌ترین هیکل هادی چوپان را ببینید (عکس)
  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • بستر حضور جوانان در تیم ملی فوتبال باید آماده شود
  • چت‌بات Grok فعال می‌شود
  • آماده شدن آیین نامه تولید بدون کارخانه
  • ایلان ماسک، FREN، Doge، میم کوین ها، و داستان همیشگی