Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اعلام نمایندگان لیست وحدت به عنوان نمایندگان پیشتاز در شمارش آرا، عزت الله ضرغامی در توییتر خود به اصولگرایان تبریک گفت.

به گزارش شریان نیوز،پس انتخابات پرشور روز گذشته جمعه دوم اسفند ماه در سراسر کشور و حضور  مردم در پای صندوق‌های رأی، ظهر امروز شنبه، نمایندگان پیشتاز در آرا حوزه تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این اعلام، افراد لیست وحدت به یازدهمین مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت و به همین مناسبت سید عزت الله ضرغامی مطلبی را در حساب توییتری خود منتشر کرد. 

سید عزت الله ضرغامی در توییتر نوشت:

"پیروزی اصولگرایان در انتخابات را به آنان تبریک می‌گویم.
از کاندیدا‌های مستقل، احزاب اصلاح‌طلب، فعالان مجازی و رسانه‌ای و همه کسانی که موجب اشتیاق بیشتر مردم به شرکت در انتخابات شدند سپاسگزاری می‌کنم.
بررسی علل کاهش رای در این دوره، اهمیت زیادی دارد که در آینده به آن خواهم پرداخت. "

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۰۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: توصیه ما به جریان اصولگرایی این است که رقابت‌ها را کنار بگذارند و رفاقت‌ها را در مجلس آغاز کنند، چرا که همدلی، انسجام و وحدت یکی از خواسته‌های ما از منتخبان ملت است، همچنین نمایندگان نباید دعواهای سیاسی را وارد مجلس کنند.

حسین کنعانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به تشریح اولویت‌های مجلس دوازدهم پرداخت و اظهار کرد: در بدو ورود نمایندگان منتخب مردم به مجلس سوگندی قرائت می‌شود که بیانگر تعهد آن‌ها به این مسئولیت خطیر خواهد بود؛ از این‌رو به نظر می‌رسد اولویت اول منتخبان مردم باید حفظ این سوگند باشد و مجلس تلاش کند هر روز این سوگند را به نمایندگان یادآوری کند تا بدانند بر چه اساسی روی کرسی‌های سبز مجلس تکیه زده‌اند.

وی افزود: مهم‌ترین کار ابتدایی نمایندگان منتخب برای برنامه پنج‌ساله هفتم این است که دولت را ملزم به ارائه برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در بحث اقتصاد و معیشت به عنوان مطالبه جدی مردم کنند؛ شاید شعار بسیاری از نمایندگان منتخب معیشت مردم باشد، اما نظارت بر عملکرد دولت در این برنامه باید توسط نمایندگان پیگیری شود.

فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: توصیه ما به جریان اصولگرایی این است که رقابت‌ها را کنار بگذارند و رفاقت‌ها را در مجلس آغاز کنند، چرا که همدلی، انسجام و وحدت یکی از خواسته‌های ما از منتخبان ملت است؛ نمایندگان مردم نباید دعواها و بداخلاقی‌های سیاسی را به مجلس وارد کنند و از تریبون مجلس برای عقده‌گشایی استفاده کنند.

وی در خصوص پیش‌بینی تشکیل فراکسیون‌های مجلس جدید گفت: پیش‌بینی می‌شود چهار فراکسیون در مجلس شکل بگیرد؛ فراکسیون پایداری، یک فراکسیون با حضور قالیباف، یک فراکسیون با حضور طیفی از نمایندگان که سایر فراکسیون‌ها را قبول ندارند و چهارمین فراکسیون که اصلاح‌طلبان در آن حضور خواهند داشت.

کنعانی‌مقدم ادامه داد: اعتقاد دارم فراکسیون اکثریت در مجلس دوازدهم نخواهیم داشت و آرا بین این چهار فراکسیون تقسیم خواهد شد.

کد خبر 735522

دیگر خبرها

  • نمایندگان منتخب مشهد باید پاسخگوی رای باکیفیت مردم مشهد باشند 
  • وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی
  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • حسینی: نگاه دولت همکاری و هم‌افزایی با مجلس جدید است
  • برآوردها از ترکیب فعلی مجلس دوازدهم مثبت است
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد